![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Zeker als ze wat opgefokt zijn, 50km met 12L tank en olie aan €15 de liter per pulle en benzine aan €1.54 de liter
![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)
Belgian Pro schreef:35pk voor een banshee...? Echt niet he
Een banshee heeft rond de 50pk.
Mijn kfx 450 had ook dikke 50pk (testbank) en heb dat al getest met een andere banshee met uitlaten.
Ik was iets sneller maar niet veel.
yamahakoppel schreef:ik heb een paar jaar geleden eens met mijne 700 tegen jenzie zijn eerste banshee geraced was 3 keer eerste. hij verloor in het vertrek grip en blijven voor de rest langs elkaar kwam niet langs mij door
ik wil nu ook wel eens langs zijne andere banshee hangen deze zou nu heviger zijn dus ben eens benieuwd wat mijne 700 zegt tegen een banshee
yamahakoppel schreef:ik heb een paar jaar geleden eens met mijne 700 tegen jenzie zijn eerste banshee geraced was 3 keer eerste. hij verloor in het vertrek grip en blijven voor de rest langs elkaar kwam niet langs mij door
ik wil nu ook wel eens langs zijne andere banshee hangen deze zou nu heviger zijn dus ben eens benieuwd wat mijne 700 zegt tegen een banshee
zou moeten dichter zijn voor me dan zou ik ook komenjumper2110 schreef:Count me , Brustem vliegveld is echt de ideale plek daarvooralleen heb ik "maar' een LTZ dus het zal voor mij vooral toekijken zijn dan
-Laurens- schreef:Super! Ik wil heel graag meedoen maaar ik heb geen baanbandjes, dus zou mij iem. mij eventueel een setje kunnen lenen?