@ Belgian Pro : Mercí voor de correcties, er stond daar wel ieverans ne 690 maar wist niet meer welke.nickv schreef:Ik moet zeggen dat ik E-ATV er altijd wat "raar" heb vinden uitzien, maar als ik nu kijk naar die laatste E-ATV die menno heeft geupload damn, ziet er heel knap uitBelgian Pro schreef:Eindelijk wat pics Ziet er allemaal goed uit
Daar stond geen enkele e-atv 690, alleen maar 990 en 1190.
Da moeten pas kanonnen zijn
Het beste goodies zit helaas ingebouwd en ik heb er nu wel weer spijt van dat ik geen fotos heb genomen van alle parts voordat die er op/in gezet zijn.
Maar dat komt helemaal goed, ik zal een van dezer dagen wat beschermkappen er af halen en wat mooie shots maken van o.a. de CVT , EHS Airbox filter, de nieuwe rem calipers met de grotere pomp , nieuwe full exhaust piping met kevlar, de plaats waar precies de PC-5 zit, nieuwe en oude clutchen etc.
De trail cams (nokken) en de nieuwe gear shaft kan ik niet meer bij maar zal de originele parts fotograferen om een toch idee te hebben hoe het er allemaal uitziet.
Ook heb ik bij FRC* een Custom stickerset laten maken, die moet ook een dezer dagen klaar zijn.
Ik kon zelf de achtergrond uitzoeken, en wilde wat met bliksem, het onderstaande resultaat vond ik best mooi maar dat blauw staat niet echt icm Can-Am Xxc kleuren (geel/zwart) .
Dus uiteindelijk dan maar voor een gele "Sparks" gekozen.... op dit kleine formaat ziet het er een beetje rommelig uit maar in real size is het prachtig
vwb de E-ATV KTM's ....FRC Ken is een testrijder voor quads van o.a Suzuki.... hij rijdt ook wel eens met verschillende quads op het Hondapark in Olmen, misschien kent een van jullie hem wel , met zijn Super modded Renegade . Hij heeft een keer die E-ATV 1200 getest (on-road) en zegt dat ie volgende keer beter ne pamper aantrekt voordat hij daar nog eens mee gaat vlammen.....niet normaal meer volgens hem !!!!
Ken de Gooijer in ATV & Quad Magazine (D)
Can-Am Freax Renegade 800, prachtige machine