post dan maar snel foto's

ja maar kheb de papieren al en er is we hebn een minicontractje opgesteldYair schreef:Je hebt hem bij een particulier gekocht? Je hebt hem ook al betaald? En je gaat hem zaterdag pas halen? Dan ben je wel heel goed van vertrouwen!
Verstandig xd, ik dacht namelijk al xd.Bokita schreef:ja maar kheb de papieren al en er is we hebn een minicontractje opgesteldYair schreef:Je hebt hem bij een particulier gekocht? Je hebt hem ook al betaald? En je gaat hem zaterdag pas halen? Dan ben je wel heel goed van vertrouwen!
HO, compressie test zegt niks over je bak! Je hele bak kan aan puin onderin liggen maar je compressie kan nog goed zijn.Boncari schreef:Als je wel wat van techniek kent dan kun je vast wel horen of een blok lekker loopt. Je kunt ook gewoon een compressietest doen, dan weet je vrijwel zeker dat een blok goed is.
Ik vind dit toch wat kort door de bocht. Is een Raptor 250 veel kleiner dan een Blaster of een Barossa?Boncari schreef:Verder neem ik aan dat je volwassen bent en dan is een raptor 250 gewoon veel te klein,
Hahaha, nee was ff om duidelijk te maken naar "koper". Niet dat die straks denkt doe ik compressie testBoncari schreef:Ik zeg ook vrijwel zeker![]()
Je bak dat merk je met een proefrit wel, als die niet goed is.
Als definitie van volwassenen groter dan een 175 en zwaarder dan 65 kg is... duurt het nog wel ff voordat ik volwassen ben.Jazzy schreef:Ik vind dit toch wat kort door de bocht. Is een Raptor 250 veel kleiner dan een Blaster of een Barossa?Boncari schreef:Verder neem ik aan dat je volwassen bent en dan is een raptor 250 gewoon veel te klein,