ook goede avond
ik vraag gewoon hoeveel bandendruk op je rechter voorband zit niks mis mee volgens mij. nu hoop ik dat je ook eerlijk durft zeggen hoeveel er op zit en niet straks of morgen controleerd en tot besluit komt dat er te weinig in zit en denkt ik zal die brombeer maar geen gelijk geven
en als er bv. 0,6 op zit gelijk bij iedereen dan weet ook iedereen nu hoe een band reageerd in de bochten
en als ik bot uit de hoek kom sorry hé, ik ben zo ik weet het. ben al veel vrienden verloren daardoor maar ik heb er ook al gewonnen en het is niet omdat dit een forum is waar niemand mij ziet dat ik zo doe, in real life is soms nog erger
en rij al 5 jaar quad was 1 van de eerste die laag reed en extreem breed heb bakken critiek gehad dat een quad geen baan machien is en enkel dient om te crossen. en zo breed rijd voor geen meter en op 5 cm van de grond kunt nog geen vluchtheuvel pakken. enz ik heb het allemaal gehoord

maar toch zijn er nu veel die volgen waarom

gewoon omdat het mooi is, omdat het beter rijd weet ik veel en de eerste openen de deuren voor andere zeggen ze toch maar ik kan het u zeggen was liever niet bij de eerste geweest. en jullie kunnen er niks aan doen

oke zal er wat op letten om minder bot uit de hoek te komen maar gelijk je zegt ik bedoel het niet slecht