Renegade 910cc Big Bore Project
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade Step 2 (FOTO'S)
Wij ook niet
A motorcycle is God's gift to mankind
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade Step 2 (FOT
Groots,Dennis b schreef:hoe staat het ermee?
Koppen zijn onderweg, performance A-armen zijn ook aangekomen, speciaal rood laten spuiten
Een nieuw Flexx stuur : Top -Knotch Gear hoor,
en ook een nieuwe bumper, nog veel meer amerikaans prul erbij , plus de Big Bore niet te vergeten,
Mannen .......gaat de goede kant op
nieuwe 2-finger brake levers
Afgelopen weekend de quad naar Beieren gebracht , 2000 km retour... een beste rit ...poeh zeg
Daar wordt ie in elkaar gezet en is per eerste week van Juni klaar.
Hier is de man die Canadees pionierswerk vertaald naar Europesche maatstaven :
http://www.kawasaki-rabenbauer.de
(Ombouwen bij E-ATV is niet doorgegaan omdat Clemens momenteel het te druk heeft met Dakar 2013)
Nu nog meer wachten, op naar Juni, maar ik denk ondertussen .......dit wordt nog een mooie zomer....
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 196
- Lid geworden op: wo 14 jul, 2010 22:33
- Locatie: hengelo
- Contacteer:
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade Step 2 (FOT
vind die bumper wel wat hebben hoor.... net een tank zo
renegade 1000x xc
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade Step 2 (FOT
De nieuwe bumper, Flexx stuur, en nog wat toeters en bellen heb ik ook binnen, alleen de koppen zijn nog niet terug uit de states....het begint nu toch wel lang te duren hoor....... we hopen op volgende week.....
Ondertussen is Ken bezig met het volgende project , een SxS 150hp Turbo WildCat aan het bouwen, dus hiervoor moet zijn sweet Renegade plaatsmaken ..... als er geinteresseerden zijn om goedkoop een voltooid Can-Am tuning project over te nemen moet je even hier kijken :
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 01#p508501
Ondertussen is Ken bezig met het volgende project , een SxS 150hp Turbo WildCat aan het bouwen, dus hiervoor moet zijn sweet Renegade plaatsmaken ..... als er geinteresseerden zijn om goedkoop een voltooid Can-Am tuning project over te nemen moet je even hier kijken :
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 01#p508501
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade Step 2 (FOT
Tja....Als je alles vantevoren weet ......had hij hem nu afgelopen December proberen te verkopen was ie nu van mij geweest; Nu dat ik net zulke atronomische uitgaven aan deze beiden upgrades heb gedaan, komt het een beetje ongelegen om deze Renegade nu erbij te kopen, helaas ; wat zal ik jaloers zijn op de koper zeg.....
Ken gaat er nog mijn huidige 2010 ECU erop zetten om deze nog iets meer "punch" eruit te halen; Die mag hij hebben omdat ikzelf een speciale geprogrammeerde "race" ECU (van de GNCC racers) heb gekocht om toch proberen die op die No.1 Can-Am Renegade plaats in Europa te mogen bezetten.... we zitten dan op 9000 RPM !!!!
En geloof me, zoals deze machines zijn er echt maar enkele in de wereld. We hebben het hier over Power en Prime Quality; Geen overkill of Turbo etc. deze Renegades draaien over 20-30 duizend kms nog steeds.
Ook de Power Commander Autotune komt op mijn Renegade, met twee O2 sensoren....Dus hoef ik persé niet meer naar Stuie Klijnstra in Groningen om the Dyno tunen, alhoewel ik na het inrijden zeker daar mijn powercurve laat vastleggen en de top speed en RPM laat fine-tunen.
Wel goed nieuws dat mijn koppen deze week klaar zijn en verstuurd gaan worden uit de USA (dat werd de hoogste tijd zeg)...
We zitten weer in de lift !
Ken gaat er nog mijn huidige 2010 ECU erop zetten om deze nog iets meer "punch" eruit te halen; Die mag hij hebben omdat ikzelf een speciale geprogrammeerde "race" ECU (van de GNCC racers) heb gekocht om toch proberen die op die No.1 Can-Am Renegade plaats in Europa te mogen bezetten.... we zitten dan op 9000 RPM !!!!
En geloof me, zoals deze machines zijn er echt maar enkele in de wereld. We hebben het hier over Power en Prime Quality; Geen overkill of Turbo etc. deze Renegades draaien over 20-30 duizend kms nog steeds.
Ook de Power Commander Autotune komt op mijn Renegade, met twee O2 sensoren....Dus hoef ik persé niet meer naar Stuie Klijnstra in Groningen om the Dyno tunen, alhoewel ik na het inrijden zeker daar mijn powercurve laat vastleggen en de top speed en RPM laat fine-tunen.
Wel goed nieuws dat mijn koppen deze week klaar zijn en verstuurd gaan worden uit de USA (dat werd de hoogste tijd zeg)...
We zitten weer in de lift !
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 196
- Lid geworden op: wo 14 jul, 2010 22:33
- Locatie: hengelo
- Contacteer:
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade Step 2 (FOT
echt vet man!
ben heel benieuwd hoe die straks is!
binnenkort wil ik bij mij ook de toerenbegrenzer eraf hebben, hij stopt nu bij 7000 toeren 125kmph.
ik blijf je volgen
ben heel benieuwd hoe die straks is!
binnenkort wil ik bij mij ook de toerenbegrenzer eraf hebben, hij stopt nu bij 7000 toeren 125kmph.
ik blijf je volgen
renegade 1000x xc
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade Step 2 (FOT
bedankt Dennis,
Altijd leuk om te weten dat er mensen zijn die dit project waarderen... We gaan inmiddels naar de climax van deze upgrade toe, maar het (hele) lange wachten op onderdelen begint me wel een beetje op te breken.
Ook wat tegenslagen tijdens het mill-werk aan de koppen, waar men vrij ingewikkelde en ingrijpende aapassingen aan het doen waren binnen in de in-en uitlaatgassen poorten, waar we een soort visgraat profiel hebben laten infrezen om de de airflow een werveling mee te geven en hiermee de doorstroom snelheid van de gassen laten toenemen (zgn.Tornado effect), Nu was er tijdens het frezen een klepgeleider-bus afgebroken die ze opnieuw moesten laten draaien van een speciale legering en vandaar is het "Head-porting" iets uitgelopen, maar we hopen nog steeds de eerste week van Juni klaar te zijn, als het vanaf nu allemaal een beetje mee zit.
Denk aan je koeling als je de RPM laat toenemen, en bedoel ik niet alleen het motorgedeelte: ik heb nl. wat mailtjes gelezen over een paar gasten in Canada die hun CVT en secundaire clutch opgebrand hebben omdat die schijnbaar niet genoeg gekoeld word in de nieuwe 1000. Dat zal door BRP in de 2013 modellen vrijwel zeker verbeterd worden , maar ik zou die techniek eerst afwachten en die set-up meenemen in je opstelling wanneer je boven de 7000-7500 toeren gaat rijden.
Zomaar onbegrenst gaan rijden zou ik op de 1000 niet aanraden , er zit idd méér radiator in als bij de kleinere voorgangers maar dat is niet voor niks gedaan, het blok van de 1000 is immers hetzelfde als de 800, alleen zit er meer slaghoogte in de cylinder, en die koeling is nodig voor dit blok op dat toerental.
Denk vooral aan je oliekoeling en de doorstroming van lucht (koeling) in je CVT.
Hou me zeker op de hoogte van je project ....reuze interessant....ik moet ook mee met mijn tijd en hoop in de nabije toekomst ook nog eens een performance project van formaat aan de 1000 te kunnen gaan doen...
Altijd leuk om te weten dat er mensen zijn die dit project waarderen... We gaan inmiddels naar de climax van deze upgrade toe, maar het (hele) lange wachten op onderdelen begint me wel een beetje op te breken.
Ook wat tegenslagen tijdens het mill-werk aan de koppen, waar men vrij ingewikkelde en ingrijpende aapassingen aan het doen waren binnen in de in-en uitlaatgassen poorten, waar we een soort visgraat profiel hebben laten infrezen om de de airflow een werveling mee te geven en hiermee de doorstroom snelheid van de gassen laten toenemen (zgn.Tornado effect), Nu was er tijdens het frezen een klepgeleider-bus afgebroken die ze opnieuw moesten laten draaien van een speciale legering en vandaar is het "Head-porting" iets uitgelopen, maar we hopen nog steeds de eerste week van Juni klaar te zijn, als het vanaf nu allemaal een beetje mee zit.
Denk aan je koeling als je de RPM laat toenemen, en bedoel ik niet alleen het motorgedeelte: ik heb nl. wat mailtjes gelezen over een paar gasten in Canada die hun CVT en secundaire clutch opgebrand hebben omdat die schijnbaar niet genoeg gekoeld word in de nieuwe 1000. Dat zal door BRP in de 2013 modellen vrijwel zeker verbeterd worden , maar ik zou die techniek eerst afwachten en die set-up meenemen in je opstelling wanneer je boven de 7000-7500 toeren gaat rijden.
Zomaar onbegrenst gaan rijden zou ik op de 1000 niet aanraden , er zit idd méér radiator in als bij de kleinere voorgangers maar dat is niet voor niks gedaan, het blok van de 1000 is immers hetzelfde als de 800, alleen zit er meer slaghoogte in de cylinder, en die koeling is nodig voor dit blok op dat toerental.
Denk vooral aan je oliekoeling en de doorstroming van lucht (koeling) in je CVT.
Hou me zeker op de hoogte van je project ....reuze interessant....ik moet ook mee met mijn tijd en hoop in de nabije toekomst ook nog eens een performance project van formaat aan de 1000 te kunnen gaan doen...
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade Step 2 (FOT
De koppen zijn eindelijk binnen !!! het was even wachten maar het is de moeite waard geweest.
Speciaal laten millen door een specialist van een van de GNCC race teams die grote successen hebben behaald de laatste jaren in deze loodzware amerikaanse cross country races.....
Nu als de bliksem doorsturen naar Beieren en laten monteren om (hopelijk) deze maand nog eindelijk weer te kunnen rijden.....
Speciaal laten millen door een specialist van een van de GNCC race teams die grote successen hebben behaald de laatste jaren in deze loodzware amerikaanse cross country races.....
Nu als de bliksem doorsturen naar Beieren en laten monteren om (hopelijk) deze maand nog eindelijk weer te kunnen rijden.....
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (FOTOS KOPP
kijk er komt schot in de zaak dat zie ik graag,
ben zeeeer benieuwd naar het geheel als het af is,
renegade is echt mijn favoriet qau quads,en dit wordt echt
een beest ik vind het echt superrr,als ik er geld voor over had dan wist ik t ook
wel,maar ja helaas,maar kan ik zo toch mee genieten van jou project
ben zeeeer benieuwd naar het geheel als het af is,
renegade is echt mijn favoriet qau quads,en dit wordt echt
een beest ik vind het echt superrr,als ik er geld voor over had dan wist ik t ook
wel,maar ja helaas,maar kan ik zo toch mee genieten van jou project
zonder geluk komde nerges
tgb target dakar nr. 7
tgb target dakar nr. 7
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (FOTOS KOPP
Dank je voor de positieve reactie....dat horen we graag.nelistgb schreef:kijk er komt schot in de zaak dat zie ik graag,
ben zeeeer benieuwd naar het geheel als het af is,
renegade is echt mijn favoriet qau quads,en dit wordt echt
een beest ik vind het echt superrr,als ik er geld voor over had dan wist ik t ook
wel,maar ja helaas,maar kan ik zo toch mee genieten van jou project
Ik heb echt moeite gedaan om alles zo snel mogelijk klaar te krijgen, veel mailen , bellen en druk zetten op leveranciers....maar toch zijn we al een jaar verder en we zijn er nog niet; Ik moet zeggen dat er veel meer bij komt kijken dan vooraf gedacht...
Alle onderdelen zijn er nu...het gaat nu niet lang meer duren....
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (FOTOS KOPP
superrr kan niet wachten suc6!!
zonder geluk komde nerges
tgb target dakar nr. 7
tgb target dakar nr. 7
-
- Quad Master
- Berichten: 1727
- Lid geworden op: wo 14 jan, 2009 17:07
- Locatie: Planet Earth
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (FOTOS KOPP
En hopelijk als hij draait dat hij zal blijven draaien...
Want zo een opgefokt beestje... wil dat toch eerst eens zien of dat die 10000'den kilometers zal blijven lopen.
De can am ds 450 is ook rotax motor en van wat ik gelezen heb op Amerikaanse fora willen die nogal snel eens opblazen. (MX)
Want zo een opgefokt beestje... wil dat toch eerst eens zien of dat die 10000'den kilometers zal blijven lopen.
De can am ds 450 is ook rotax motor en van wat ik gelezen heb op Amerikaanse fora willen die nogal snel eens opblazen. (MX)
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
-
- Quadrunner
- Berichten: 812
- Lid geworden op: zo 04 okt, 2009 19:27
- Locatie: Dubai
- Contacteer:
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (FOTOS KOPP
Denk als je hem netjes warm rijd dat dat wel meevalt.
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 196
- Lid geworden op: wo 14 jul, 2010 22:33
- Locatie: hengelo
- Contacteer:
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (FOTOS KOPP
klinkt allemaal goed!
ben heel benieuwd hoe die straks in het echt is... wil hem ook wel eens zien in het echt..
keer een ritje organiseren dacht ik zo
ben heel benieuwd hoe die straks in het echt is... wil hem ook wel eens zien in het echt..
keer een ritje organiseren dacht ik zo
renegade 1000x xc