als je nou eerst eens de moeite neemt en de bougie er uit draait, tegen de cilinder aan houden en dan een keer starten
zie je dan een felle vonk dan zou ik de bougie lekker laten zitten
yamaha blaster
-
- Pro Quadrider
-
- Toeschouwer
Re: yamaha blaster
Hij geeft soms wel een knal bij het starten en nu niet meer ik heb de quad ook op getilt dus er zit gee water meer in als het goed zit waar zit de membraan en wat doet ie dan ?Tooneiges schreef:Probleem van het starten al op gelost ?
is je membraam misschien kapot , kan zomaar kapot scheuren gaat hij ook knallen via de uitlaat
Heb je je onstekingskap al eens los genomen , daar kan namelijk ook een laag water in staan , is bij mij ook eens geweest , vind de electronica niet leuk
Gewoon een aantal ideeetjes bij het meedenken en meelezen
Succes
-
- Toeschouwer
Heb ik al gedaan ,Geen felle vonkbonzaiking schreef:als je nou eerst eens de moeite neemt en de bougie er uit draait, tegen de cilinder aan houden en dan een keer starten
zie je dan een felle vonk dan zou ik de bougie lekker laten zitten
dus nieuwe bougie
Deze zit tussen de spacer, cilinder en carburateurrobvandenbroekie schreef:Hij geeft soms wel een knal bij het starten en nu niet meer ik heb de quad ook op getilt dus er zit gee water meer in als het goed zit waar zit de membraan en wat doet ie dan ?Tooneiges schreef:Probleem van het starten al op gelost ?
is je membraam misschien kapot , kan zomaar kapot scheuren gaat hij ook knallen via de uitlaat
Heb je je onstekingskap al eens los genomen , daar kan namelijk ook een laag water in staan , is bij mij ook eens geweest , vind de electronica niet leuk
Gewoon een aantal ideeetjes bij het meedenken en meelezen
Succes
Ze staan er bekent om dat ze kunnen scheuren of breken , het zijn klepjes die je carburateur afsluiten , en zo het mengsel regelen tov je cilinder luchtmengsel , preciesweet ik het niet uit te leggen
Een goede tip voor je is op blaster forum meer te gaan lezen , daar heb je alles wel aan informatie , als je er niet uit komt kun je hier ook nog altijd je vragen stellen , je moet wel een beetje engels kunnen , maar echt alles is wel een keer beschreven
Eerst je bougie vervangen en dan nog eens kijken ,zoals ik lees lijkt dit de eerste thing to do
Yamaha blaster 2006 white
14t/40t
achterbrug 4"
Verhoogd stuur 3"
Trx 450 veren voor opnieuw geshimd , achter 125cc cross
spoorverbreders 2,5 cm voor /5cm achter
Goldspeed nerfbars
killswitch
innova's 18-10-11
Gepoorte cilinder
Wiseco zuiger pro lite
Afgevlakte cilinder kop 0,5mm