autotune geeft geen signaal naar pcV

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
72_mrd
Quadrunner
Quadrunner

Re: autotune geeft geen signaal naar pcV

Bericht door 72_mrd »

Tjobbie, weet je als je deze verwijderd dat dan de groene bol in het pc V programma ook uitgaat?
Want als ik dan deze ergens online in de eu kan vinden is het probleem opgelost, wel klote dat ze er niet bijzaten ! :x
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....

LTR-450 Rider
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

Sorry gozer, dat durf ik niet te zeggen.

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
72_mrd
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door 72_mrd »

Ik heb vandaag even gebeld naar de kerel die men sonde erin had gelast en die had bij hem de eindweerstand nog liggen.
Ik heb hem gemonteerd en kreeg een AFR , maar het lampje van autotune running brand niet. Ik heb nog wel geen tijd gehad om een testrun te doen en te zien of hij nu wel werkt. Normaal wel denk ik omdat ik een AFR krijg.

Als ik deze plug gehad was er geen probleem geweest denk ik : staat in het groot op MUST USE 8)
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....

LTR-450 Rider
72_mrd
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door 72_mrd »

Heel de zooi werkt, eerst wel niet goed en constant foutmeldingen. Dan geprobeerd met nieuwe firmware en nu werkt alles perfect.

Jongens bedankt voor de tips :)

LTR-450 Rider
ronnieb
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ronnieb »

He' super man... :applaus:
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

Anytime;-)

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Plaats reactie