Want als ik dan deze ergens online in de eu kan vinden is het probleem opgelost, wel klote dat ze er niet bijzaten !
autotune geeft geen signaal naar pcV
Re: autotune geeft geen signaal naar pcV
Tjobbie, weet je als je deze verwijderd dat dan de groene bol in het pc V programma ook uitgaat?
Want als ik dan deze ergens online in de eu kan vinden is het probleem opgelost, wel klote dat ze er niet bijzaten !
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
-
tjobbie
- Quadverslaafde

Sorry gozer, dat durf ik niet te zeggen.
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Ik heb vandaag even gebeld naar de kerel die men sonde erin had gelast en die had bij hem de eindweerstand nog liggen.
Ik heb hem gemonteerd en kreeg een AFR , maar het lampje van autotune running brand niet. Ik heb nog wel geen tijd gehad om een testrun te doen en te zien of hij nu wel werkt. Normaal wel denk ik omdat ik een AFR krijg.
Als ik deze plug gehad was er geen probleem geweest denk ik : staat in het groot op MUST USE
Ik heb hem gemonteerd en kreeg een AFR , maar het lampje van autotune running brand niet. Ik heb nog wel geen tijd gehad om een testrun te doen en te zien of hij nu wel werkt. Normaal wel denk ik omdat ik een AFR krijg.
Als ik deze plug gehad was er geen probleem geweest denk ik : staat in het groot op MUST USE
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
Heel de zooi werkt, eerst wel niet goed en constant foutmeldingen. Dan geprobeerd met nieuwe firmware en nu werkt alles perfect.
Jongens bedankt voor de tips
Jongens bedankt voor de tips
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
He' super man... 
-
tjobbie
- Quadverslaafde

Anytime;-)

734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves