maar stoplicht gaat niet, of als ik rem induw zie ik toch geen verschil,
wat kan dit zijn?
alvast bedankt!

bij hey oude lichty werkte maar 2ledjes en geen van stoplicht..yamahakoppel schreef:je hebt dus 3 draden aan je lamp massa (-), een + voor uw gewoon licht en een + voor uw stoplicht
als je nu die kabels van de lamp gewoon op de klemmen van je batterij houd of een 12V voeding kun je dan alles laten branden gelijk het hoort waarschijnlijk staat de originele stekker er nog op dus zul je een kabel op je batterij moeten maken en de + en - tegen de pinnen van de stekker moeten houden![]()
uw oud licht werkte dat naar behorenof heb je dat vervangen omdat uw stoplicht niet meer ging
weet niet of je een voltmeter hebt of een test lampje kijk eens of je op de 2 + kabels van je quad stroom meet de. + van je gewoon licht waarschijnlijk wel omdat uw gewoon licht brand maar de + van uw stoplicht heb je daar 12V of iets meer als je remt
dan ligt het aan het contact van je rem hendels of kijk eens of je geen zekering hebt zitten onlangs ging op mijn raptor 700 het stoplicht ook niet meer na wat te meten bleek dat ik geen stroom had op de + van het stoplicht na wat te zoeken in de zekeringen was er 1 kapot

jha ma da zijn ledjes en g kunt de lamp ni ope doen is dicht gesealed..tjobbie schreef:yamahakoppel heeft helemaal gelijk maar ik zou eerst is beginnen bij het lampje.![]()
is het lampje niet gewoon kapot en zit er wel een juist lampje in met een dubbel lichtspiraal.
kwa rem kun je ook gelijk hebben, het kan zijn dat dat het remschakelaartje blijft steken en er voor zorgt dat het remlicht continu brandt maar dit zou je makkelijk kunnen zien omdat als je het licht aanzet beide lampjes in de fitting dan zouden branden.