Je hebt mensen die een keer gehoord hebben dat chineze quads niet zo goed zijn. En je hebt mensen die daar inderdaad een miskoop hebben gedaan.
Echter hebben veel mensen hier op t forum ooit een chinees gehad. En ik durf te beweren dat als je t goed aanpakt ze prima mee kunnen komen met de a merken.
Natuurlijk ben je welkom, en wij vinden het juist leuk om zulke projecten te volgen. Is tenminste beter dan de zoveelste raptor 700......
Ge zijt zeker welkom hier iedereen begint ergens... Die chinezen hebben inderdaad wat probleempjes, maar problemen kunnen opgelost worden. Kijk naar die chinees van bv Rob de sloper, Voor dat werk dat daarin zit heb ik meer respect dan voor pasklare stukken op een A-merk te monteren.
JdmhatchR schreef:Wat is dat nu weer voor een reactie Een quad is een quad.
Zondah laat ons weten of het beter is of niet he
ik ga kijken wat ik morgen kan doen, neem ev wat fotos dat jullie er een betere kijk op hebben.
BTW, ben ik hier met mijn quad niet welkom ?
Tuurlijk ben je welkom
Maar wat ik probeer te zeggen is:
Op de concurente site zijn ze meer ervaren met chinese quad problemen, want bijv yamaha heeft problemen met de startermotor zelf en de chinese met de elektronica. en dan laten wij jou misschien de hele start motor uitelkaar halen terwijl dat geeneens nodig is.. Maarja, Nu blijft er een beetje variatie al die yamaha's bléh (Ik begin haters te krijgen ) En volgens mij was
Sommige snappen de grap niet..
Laatst gewijzigd door xScorxPiusx op vr 20 jul, 2012 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar slaat dat nou weer op?
Dus jij hebt een oppas nodig om normaal te doen?
Overigens hebben chinezen dezelfde problemen als bijv yamaha of suzuki's.
Het enige verschil tussen chinees en jap is het verschil wat je zelf gaat zoeken.
Ding heeft 4 wielen en een motor. Dus zul je tegen dezelfde problemen aan lopen.
Ik ben van mening dat er op dit forum meer specialisten zitten dan op t china forum.
En als jij vind dat je perse een jap moet hebben omdat dat misschien beter is vind ik dat grote onzin.
Waarom maakt bijvoorbeeld Dirk geen verschil tussen een chinees en een jap als i weereens ergens een 1000cc onder hangt?
Zag toch echt een 1000cc shineray voorbij komen.
Ik zal je zeggen waarom, omdat een quad is wat je er zelf van maakt.....
Idd wat ajson zegt klopt volledig, mobydirk van het forum hier maakte idd geen verschil in een chinees of een jap als er weer eens een gsxr of r1 in moest, met een A merk kunne dingen ook kapot gaan en verslijten dit kan evengoed met een B merk of (c) merk, alleen moet je jezelf (deels) aanpassen qua kwalieteit voor je eigen doeleinden. Als je een beetje werk in je chinees steekt kun je er een mooie en redelijk betrouwbare quad van maken
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Mijn jinling quad ik ree ermee en vervolgens ben ik voor me deur laat de quad uitvallen en sinds toen krijgt geen contact of stroom niks weten jullie toevallig wat de problemen zijn ik heb ook zekeringen na gekeken