Is dat een dreigementDennis b schreef: ik houd je in de gaten
Renegade 910cc Big Bore Project
-
- Quadrunner
- Berichten: 812
- Lid geworden op: zo 04 okt, 2009 19:27
- Locatie: Dubai
- Contacteer:
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade
Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade
gisteren kreeg ik te horen dat tijdens de allereerste test-run, met de nieuwe gemonteerde parts, er wat lekkages waren :
De Muzzys pakkingen blijken te hard en lekt koelvloeistof onder uit de cylinders
ook lekte er wat olie uit de nieuwe extra oliekoeler dus moest alles weer uit elkaar en opnieuw proberen met andere pakkingmaterialen.
tot dusver niet al te grote problemen, hopelijk lukt alles nog om voor het eind van de maand kilometer te kunnen gaan maken.....
De Muzzys pakkingen blijken te hard en lekt koelvloeistof onder uit de cylinders
ook lekte er wat olie uit de nieuwe extra oliekoeler dus moest alles weer uit elkaar en opnieuw proberen met andere pakkingmaterialen.
tot dusver niet al te grote problemen, hopelijk lukt alles nog om voor het eind van de maand kilometer te kunnen gaan maken.....
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 196
- Lid geworden op: wo 14 jul, 2010 22:33
- Locatie: hengelo
- Contacteer:
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade
haha nee een complimentPindapotje schreef:Is dat een dreigementDennis b schreef: ik houd je in de gaten
@ menno, succes er dan mee... lees binnenkort wel weer hoe het er verder mee staat...
renegade 1000x xc
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade
Eindelijk zit ie dan goed in elkaar .... Alle parts zijn gemonteerd, beter gezegd "juist" gemonteerd. De langere gear in de gearbox was vorig jaar fout in elkaar gezet, door de mechanics waarvan ik de naam maar niet zal noemen, maar ik was in het verleden door iemand op dit forum al gewaarschuwd en die had gelijk.....waardeloze werkplaats dus ....
Nu draait alles naar behoren en gaat hij deze week op transport vanuit zuid-Beieren naar "Freax" in Düsseldorf waar we de rest van de onderdelen in elkaar gaan zetten (nieuwe A-armen, Flexx stuur , bumper, rear rack , Xenon verlichting etc) en het afstellen van de clutch en tunen....veeeel tunen....op naar 9000 rpm en een spoedcursus Autotune....
Hopelijk zit het nu allemaal effe mee, en zal ik nog voor eind van de maand wat fotos plaatsen...
Nu draait alles naar behoren en gaat hij deze week op transport vanuit zuid-Beieren naar "Freax" in Düsseldorf waar we de rest van de onderdelen in elkaar gaan zetten (nieuwe A-armen, Flexx stuur , bumper, rear rack , Xenon verlichting etc) en het afstellen van de clutch en tunen....veeeel tunen....op naar 9000 rpm en een spoedcursus Autotune....
Hopelijk zit het nu allemaal effe mee, en zal ik nog voor eind van de maand wat fotos plaatsen...
Laatst gewijzigd door menno op di 17 jul, 2012 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade
nice!
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrider
- Berichten: 439
- Lid geworden op: za 18 feb, 2012 13:46
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade
Ik dacht dat een quad was om te rijden.. hihi
Sommige maken met de quad een wereld rit(Halve wereld rond bijv.)... deze quad ook, alleen zonder de eigenaar
Maar mooie quad Volgens mij kan je wel sommige street quads bijhouden
Sommige maken met de quad een wereld rit(Halve wereld rond bijv.)... deze quad ook, alleen zonder de eigenaar
Maar mooie quad Volgens mij kan je wel sommige street quads bijhouden
"Minis are for girls"
- Robby Gordon.
- Robby Gordon.
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade
Wat is het gewicht van een gemiddelde streetquad? rond de 180 kg of zoiets ? Een 450 YFZ weegt nauwelijks de helft van een Renegade... Het appels en peren verhaal dus weer, maar idd, we zullen zien hoeveel "vitaminen" verschil in zit tussen die twee typen quads bij bijv. één van de volgende W-lies ritten... ....áls zij tenminste nog ritten organiseren?
Ik kan me nog herinneren dat ik tijdens die rit naar Ouddorp aardig meekon in het peloton, toen was ie nog origineel en nog niet helemaal lekker ingereden; Het was een van mijn eerste keren dat ik het gas vol indrukte (WFO), maar durfde dat niet voor lange tijd (stond toen pas iets van 300 km op de teller) toen er tijdens mijn topsnelheid (125 km/u) ineens een streetfighter voorbij kwam blazen met ongeveer 200+ km/u (tja , leek wel of ik stil stond ...lol)
Dat zal je de Renegade nooit zien halen of ik moet er een totaal ander motorblok en gearbox ondergooien, en dan moet ook de 4WD eraf ...
hum...een kleine 200pk moet dan toch te doen zijn denk ik....? Toch maar eens naar een nieuw motorblok uitkijken....
Anders moeten we dan toch maar weer "de halve wereld rond" om ergens een leuke rit mee te maken want altijd maar dat rondje "Rotterdamse Ring" begint me nu wel aardig de keel uit te hangen....
De afgelopen maanden rij ik een beetje rond op die Can-Am DS250 van mijn zoon, maar deze komt niet eens aan de maximum toegestane snelheid van 100 km/u (tegenwoordig) dus die ben ik onderhand al harstikke beu-gereden....zelfs met de nieuwe FMF Q4 Powercore Exhaust en clutchkit ....het rijdt wel aardig hoor, en crosst ook lekker, maar toch is hem het nét niet !
Ik vraag me dan ook meer af wat ik binnenkort kan presteren in een onderling duel tegen bijv. een getunede Can-Am 1000 ...?
maar zal vooralsnog voorzichtig zijn met mijn uitspraken, voorlopig is het nog allemaal theorie en moet ik het eerst nog maar eens bewijzen.
Volgende week weten we wellicht meer....
Ik kan me nog herinneren dat ik tijdens die rit naar Ouddorp aardig meekon in het peloton, toen was ie nog origineel en nog niet helemaal lekker ingereden; Het was een van mijn eerste keren dat ik het gas vol indrukte (WFO), maar durfde dat niet voor lange tijd (stond toen pas iets van 300 km op de teller) toen er tijdens mijn topsnelheid (125 km/u) ineens een streetfighter voorbij kwam blazen met ongeveer 200+ km/u (tja , leek wel of ik stil stond ...lol)
Dat zal je de Renegade nooit zien halen of ik moet er een totaal ander motorblok en gearbox ondergooien, en dan moet ook de 4WD eraf ...
hum...een kleine 200pk moet dan toch te doen zijn denk ik....? Toch maar eens naar een nieuw motorblok uitkijken....
Anders moeten we dan toch maar weer "de halve wereld rond" om ergens een leuke rit mee te maken want altijd maar dat rondje "Rotterdamse Ring" begint me nu wel aardig de keel uit te hangen....
De afgelopen maanden rij ik een beetje rond op die Can-Am DS250 van mijn zoon, maar deze komt niet eens aan de maximum toegestane snelheid van 100 km/u (tegenwoordig) dus die ben ik onderhand al harstikke beu-gereden....zelfs met de nieuwe FMF Q4 Powercore Exhaust en clutchkit ....het rijdt wel aardig hoor, en crosst ook lekker, maar toch is hem het nét niet !
Ik vraag me dan ook meer af wat ik binnenkort kan presteren in een onderling duel tegen bijv. een getunede Can-Am 1000 ...?
maar zal vooralsnog voorzichtig zijn met mijn uitspraken, voorlopig is het nog allemaal theorie en moet ik het eerst nog maar eens bewijzen.
Volgende week weten we wellicht meer....
Laatst gewijzigd door menno op ma 23 jul, 2012 03:22, 3 keer totaal gewijzigd.
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade
over ombouw en tuning project gesproken
de Hayabusa Quad, 300 pk:
de Hayabusa Quad, 300 pk:
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
-
- Quad Expert
- Berichten: 2227
- Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
- Locatie: Zuid Holland (NL)
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade
Had het overigens niet goedkoper geweest om direct een e-atv te kopen?menno schreef:Ik vraag me dan ook meer af wat ik binnenkort kan presteren in een onderling duel tegen bijv. een getunede Can-Am 1000 ...?
Maar blijf je hem gebruiken voor op de straat?
No Can't Do!
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade
Ja Sorry Dennis
Ik ben je niet vergeten, maar er zijn wat vervelende dingen gebeurd in de tussentijd , dus is het project nog niet helemaal af, wel loopt ie motorisch al helemaal goed hoor maar de kleine dingetjes duren best lang om te verhelpen.
De Renegade draait als een monster , alleen verbruikt die wat veel olie en rookt lichtjes dus moeten den koppen er weer af om nieuwe klep geleiders erin te monteren om dat euvel te verhelpen. Ook gaan er zoveel krachten gepaard met dat er van langs geven dat ik al een drive belt heb verbrand (zelfs een Dayco XTX !), dus gaan we nog wat aanpassingen doen aan de primary clutch.
De nieuwe A-armen kregen we er niet makkelijk op en toen brak ook nog eens een ball bearing af tijdens demontage van de oude A-arm, dus heb ik nu tijdelijk een leen-arm van Ken zijn quad....tot de bestelde ballbearing toekomt.
Het nieuwe flex-stuur zit er ook nog niet op maar heb nu een mechanic gevonden in Brabant die veel van die dingen onder handen gaat nemen vanaf volgende week . zoals probleem met de winch , Xenon verlichting zit ook nog in de doos...pfff
Voor de rest zitten wel alle onderdelen er op, is ie helemaal keurig afgesteld met de Autotune en de O2 sensoren en vermoed ik dat we nu op 90+ RWHP zitten. Met de nieuwe clutch aanpassingen gaan we vermoedelijk naar de 100 pk maar we moeten nog even wachten tot die CVTech clutch opnieuw afgedraaid is naar de laatste nieuwe ontwikkelingen (volgens de experts).
Prachtige stickerset met mijn naam erop, nieuwe zadelhoes laten overtreken en hele mooie Diablo velgen , alleen de Spearz banden moeten nog uitgebalanceerd worden.
Effe geduld voor de gade helemaal klaar is....
Het hele vervelende voorval wat er gebeurd is zodat de moed in onderin mijn schoenen is gezakt, is dat ik twee weken geleden de Outlander Max Ltd van mijn beste maat heb gecrashed ....op een solide paal gevlogen , frame krom en écht totallos .....
We zijn nu wel bezig om het wrak in te ruilen en een nieuwe outlander 1000 XT te kopen voor mijn maat je kunt wel begrijpen dat ik nu even in de (financiele) put zit.......
Volgende week dus een nieuwe outlander 1000 XT bekijken en mijn maat er weer bovenop helpen...ook dan de Gade binnen brengen om de koppen eraf te halen en de laatste hand te legen aan de add-ons....
Ik heb wat fotos op de Iphone staan maar nopg geen tijd gehad om de downloaden en picassa-en etc....
Maar komt er aan hoor ....nog even geduld mannen.....
Ik ben je niet vergeten, maar er zijn wat vervelende dingen gebeurd in de tussentijd , dus is het project nog niet helemaal af, wel loopt ie motorisch al helemaal goed hoor maar de kleine dingetjes duren best lang om te verhelpen.
De Renegade draait als een monster , alleen verbruikt die wat veel olie en rookt lichtjes dus moeten den koppen er weer af om nieuwe klep geleiders erin te monteren om dat euvel te verhelpen. Ook gaan er zoveel krachten gepaard met dat er van langs geven dat ik al een drive belt heb verbrand (zelfs een Dayco XTX !), dus gaan we nog wat aanpassingen doen aan de primary clutch.
De nieuwe A-armen kregen we er niet makkelijk op en toen brak ook nog eens een ball bearing af tijdens demontage van de oude A-arm, dus heb ik nu tijdelijk een leen-arm van Ken zijn quad....tot de bestelde ballbearing toekomt.
Het nieuwe flex-stuur zit er ook nog niet op maar heb nu een mechanic gevonden in Brabant die veel van die dingen onder handen gaat nemen vanaf volgende week . zoals probleem met de winch , Xenon verlichting zit ook nog in de doos...pfff
Voor de rest zitten wel alle onderdelen er op, is ie helemaal keurig afgesteld met de Autotune en de O2 sensoren en vermoed ik dat we nu op 90+ RWHP zitten. Met de nieuwe clutch aanpassingen gaan we vermoedelijk naar de 100 pk maar we moeten nog even wachten tot die CVTech clutch opnieuw afgedraaid is naar de laatste nieuwe ontwikkelingen (volgens de experts).
Prachtige stickerset met mijn naam erop, nieuwe zadelhoes laten overtreken en hele mooie Diablo velgen , alleen de Spearz banden moeten nog uitgebalanceerd worden.
Effe geduld voor de gade helemaal klaar is....
Het hele vervelende voorval wat er gebeurd is zodat de moed in onderin mijn schoenen is gezakt, is dat ik twee weken geleden de Outlander Max Ltd van mijn beste maat heb gecrashed ....op een solide paal gevlogen , frame krom en écht totallos .....
We zijn nu wel bezig om het wrak in te ruilen en een nieuwe outlander 1000 XT te kopen voor mijn maat je kunt wel begrijpen dat ik nu even in de (financiele) put zit.......
Volgende week dus een nieuwe outlander 1000 XT bekijken en mijn maat er weer bovenop helpen...ook dan de Gade binnen brengen om de koppen eraf te halen en de laatste hand te legen aan de add-ons....
Ik heb wat fotos op de Iphone staan maar nopg geen tijd gehad om de downloaden en picassa-en etc....
Maar komt er aan hoor ....nog even geduld mannen.....
Laatst gewijzigd door menno op vr 07 sep, 2012 09:38, 1 keer totaal gewijzigd.
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade
Pff, balen man! Heb je zelf niets opgelopen dan, de crash klinkt nogal heftig.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade
week thuis moeten blijven van werk met een pijnlijke rug , Ik vloog met 50-60 km/uur uit de bocht tegen een wegwijzerpaal (kut-outlanders), Met ongelofelijke mazzel vloog ik centimeters naast die paal, over het stuur, nam het hele windscherm mee en klapte met mijn helm/rug up het asfalt; behoorlijkse krassen op mijn helm en een hele week op bed met pijn in de rug.
Was erg bedroeft, veel pijn in de rug en een week thuisgezeten , gelukkig niks ernstigs of breuken of zo.
Ik zie nog die outlander max een paar stuiters achter mij aan maken.
Die outlander had de hele middag in de zon gestaan en de banden waren hierdoor iets harder onder druk komen te staan. tja dan met die wegbanden die bol staan heb je maar een paar cm2 rubber op het asfalt..., dan wil die niet echt sturen als je door de bocht wil gieren....pats boem ...over met de pret....
Echt alles krom : A-armen , frame op twee plaatsen geknikt , rechterachteras krom , stuurkolom helemaal verwrongen...
We zijn nu bezig met de dealers voor een inruilprijs...valt me nog mee wat je er voor krijgt , maar ja , motorish draait ie nog , hij start zelfs . kost me wel alleen 10 ruggen voor een vervanger met inruil, maar mijn maat helpt me met de financiering ervan dus komt het allemaal best goed.....
Maar stoer doen op een machine (die je niet echt kent) dat laat ik voorlopig uit mijn hoofd. Mijn hele leven kwam effe voorbij want de deurwaarders zetten je gewoon in je rolstoel opstraat als je niet meer kunt werken en je hypotheek niet meer kan betalen ......poe he ....ooit al aan gedacht ?
Ik kijk al weer vooruit ,maar de week ervoor reed ik wel met 155 km/uur over de snelweg naar HvH met mijn zoontje achterop de Renegade.... denk je later ook ....wat als ..... .....wat als er toen iets afbrak of klapband of zo ....man !!!!
Nee gelukkig is renegade nog heel , ben ik zelf nog heel en zijn we weer positief , maar ik doe voorlopig iets voorzichtiger op de weg
Was erg bedroeft, veel pijn in de rug en een week thuisgezeten , gelukkig niks ernstigs of breuken of zo.
Ik zie nog die outlander max een paar stuiters achter mij aan maken.
Die outlander had de hele middag in de zon gestaan en de banden waren hierdoor iets harder onder druk komen te staan. tja dan met die wegbanden die bol staan heb je maar een paar cm2 rubber op het asfalt..., dan wil die niet echt sturen als je door de bocht wil gieren....pats boem ...over met de pret....
Echt alles krom : A-armen , frame op twee plaatsen geknikt , rechterachteras krom , stuurkolom helemaal verwrongen...
We zijn nu bezig met de dealers voor een inruilprijs...valt me nog mee wat je er voor krijgt , maar ja , motorish draait ie nog , hij start zelfs . kost me wel alleen 10 ruggen voor een vervanger met inruil, maar mijn maat helpt me met de financiering ervan dus komt het allemaal best goed.....
Maar stoer doen op een machine (die je niet echt kent) dat laat ik voorlopig uit mijn hoofd. Mijn hele leven kwam effe voorbij want de deurwaarders zetten je gewoon in je rolstoel opstraat als je niet meer kunt werken en je hypotheek niet meer kan betalen ......poe he ....ooit al aan gedacht ?
Ik kijk al weer vooruit ,maar de week ervoor reed ik wel met 155 km/uur over de snelweg naar HvH met mijn zoontje achterop de Renegade.... denk je later ook ....wat als ..... .....wat als er toen iets afbrak of klapband of zo ....man !!!!
Nee gelukkig is renegade nog heel , ben ik zelf nog heel en zijn we weer positief , maar ik doe voorlopig iets voorzichtiger op de weg
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit