ik heb een probleem met mijn ltz 400 k8. mijn remhub (waar je de schijf op vast schroeft) is krom. Ik dacht eerst dat het de schijf was, had die vervangen, maar probleem was niet weg. je ziet de klauw lichtjes van links nr rechts gaan als je aan de as draait. as draait ook stroef. kan je dit onderdeel apart krijgen? ik heb al gehoord van niet
PS: ik had quad binnegedaan bij quadcentrale om andere as te steken (van extreme parts denk ik). volgens mij hebben zij die hub krom geslagen (bij demonteren van originele as) want ik had dat probleem ervoor niet...
even een vraag voor het geval dat ik geen originele kan vinden...
past er een hub (van een ander merk ) op een originele as of zo'n as wat ik heb? zo ja welk merk?
op amerikaanse forums dacht iemand dat een hub van rpm er op paste...
zo'n rpm as of durablue, hebben die standaard al een remhub er op zitten of is die voor het tandwiel?
dat snap ik niet de originele hub past op een dura-blue as maar een dura-blue hub past niet op een originele as waar past die dura-blue hub dan wel op of hebben ze daar een ander type as voor
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
yamahakoppel schreef:dat snap ik niet de originele hub past op een dura-blue as maar een dura-blue hub past niet op een originele as waar past die dura-blue hub dan wel op of hebben ze daar een ander type as voor
het heeft met de hoeveelheid tandjes te maken. de originele past op durablue maar niet andersom ik denk da origineel minder tanden heeft en daarmee er wel op past en omgekeerd past die dus niet