Ik heb je geen gelijk gegeven omdat je anders door zou blijven zagen.
Ik heb je gelijk gegeven omdat je dat hebt
Dat voorbeeld wat je zei over die crossbandjes. Toen ging er bij mij een lampje branden.
Toen wist ik dat je 100% gelijk had.
normaal zijn daar zo sleutels voor kun je bij quadfun kopen, zelf gebruik ik een grote waterpomp tang
zorg dat de draad mooi proper is en doe er wat olie op
die 2 moeren zijn vast tegen elkaar gedraaid je moet ze eerst van elkaar draaien en dan spanning of hoogte in uw geval regelen en daarna de moeren terug vast tegen elkaar draaien om ze te borgen
wat ik ook wel eens durf is een stuk ijzer tegen de moer zetten en even met de hamer die moer wat verdraaien en dan verder met de tang rond draaien ik heb vroeger een beitel gebruikt gehad maar dan heb je meer kans dat je de moeren beschadigd, dan klop je er echt een hak in wat niet mooi is maar soms als ze echt niet los gaan kun je moeilijk anders
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
als je hem vanvoor omhoog zet spoor terug regelen
als je hem achter lager zet ketting controleren spanning veranderd
persoonlijk zou ik hem achter lager zetten, alleen heb je dan kans dat je niet meer met 2 kunt rijden omdat hij dan te laag komt maar vanachter lager is ook sneller gedaan omdat voorkant omhoog uw spoor weer geregelt moet worden
Groetjes Kris
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Ok op die manier. Dan laat ik de voorkant voor wat hij is en dan haal,
Ik van de week gewoon de achterste schokbreker er helemaal ui.
Aangezien ik er haast toch niet bij kan. Zijn er ook nog maatstaven voor,
Hoever ik hem ongeveer moet laten zakken vanachter.
dat is jammer misschien een aanschaffen
weet niet hoeveel je moet zakken maar dacht zelf dat je met de veer verstellen niet zo veel kan zakken
want dan word je veer spanning toch ook anders ?????
bij KW spiralen zit dat allemaal los is er geen voorspanning en kun je wel de hoogte regelen door de moeren te verdraaien
Groetjes Kris
wat is voldoende
weet niet waar je moeren nu staan maar bij sommige quads heb je maar 3cm draad dus kun je maar max 3cm in hoogte verstellen
anders eens zien hoeveel draad je nog hebt op je veren en anders de achterste omlaag en de voorste omhoog of een regelbare link zetten vanachter
Groetjes Kris
Ik heb de net me verlagings blokjes van voor eraf gehaald en het probleem is gelijk verholpen.
Ik heb nu net een verstelbare verlagings link besteld. Hoop dat die het probleem verhelpt