Benzine lek + andere zaakes
Benzine lek + andere zaakes
Ok menskes, hier ben ik weer met mijn problemen Kwas vandaag een toerke gaan doen en rap op een veld gaan crossen, opeens zei de vriendin dat hij lekte en idd,dat was ook zo. Waar? Wel, op de foto zien jullie het pijltje. Er gaat 1 darm van de benzinetank naar de carburateur (het dikke zwarte darmpje) en dan vertrekt er nog 1 vanuit de carburateur naar... en dat is mijn vraag. Moet dat darmpje ergens op het blok aangesloten worden of is het gewoon een overloopdarmpje dat nergens meer op moet? Het is aan het uiteinde dat hij lekt als ik de benzinekraan openzet (dicht niet). Misschien ligt het aan de vlotter ofzo? En dan nog iets (voor warrior rijders) Ik heb op mijn voorste wielen redelijk wat speling zitten heb ik juist gemerkt. Toch wel een 5mm... Moet er wel bijzetten dat de remblokjes volledig op zijn. Ook op de dikke hub en schijfrem zit speling (beweegt allemaal tegelijkertijd mee) Is dit normaal of niet en waar zou het aan kunnen liggen?
ja,inderdaad. Uit dat tweede darmpje, maar niet waar hij aansluit op de carbu, maar aan de andere kant.loopt er naft uit dta 2de darmpje dat uit je carbu komt als je kraan open staat ?
Oh ja, nog even dit terzijde. Ik wil nog, op zijn zachtst gezegd, een WELGEMEENDE FUCK OFF zeggen tegen de KFX rijder die, ondanks dat ik even teken deed om te stoppen en hij mij misschien verder kon helpen, op zijn dooiste gemak zonder helm en met sigaret in zijn vettige (zoals de rest van zijn johnielijf) muil doorreed, vriendelijk met de arm zwaaiend op een manier van "trek uwe plan". Dus nogmaals, en hopelijk leest diegene over wie dit gaat het, FUCK OFF FUCKING WANKSTA
-
- Quad Expert
- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
kan het niet goed zien ondaks de oversize foto, maar denk dat je vlotter gewoon hangt en je je carb is moet kuisen. Volgens mij had teun hier een oplossing voor. Is dus gewoon een overloop.
en de speling op de wielen zijn je lagers vervangen, maar chek je gewrichten van je a-armen eens voor de zekerheid
greetz
en de speling op de wielen zijn je lagers vervangen, maar chek je gewrichten van je a-armen eens voor de zekerheid
greetz
ja,inderdaad. Uit dat tweede darmpje, maar niet waar hij aansluit op de carbu, maar aan de andere kant.Domi schreef:loopt er naft uit dta 2de darmpje dat uit je carbu komt als je kraan open staat ?
volgens mij heb je ne dikke nest gekocht (sorry als dit hard aankomt) , daar scheelt toch constant vanalles aan.... bij quadshop gekocht zeker? lol
O was jij dat! Ja sorry, ik heb het niet zo op Warriorrijders, maar het zwaaien was vriendelijk bedoeld hoorDomi schreef: Oh ja, nog even dit terzijde. Ik wil nog, op zijn zachtst gezegd, een WELGEMEENDE FUCK OFF zeggen tegen de KFX rijder die, ondanks dat ik even teken deed om te stoppen en hij mij misschien verder kon helpen, op zijn dooiste gemak zonder helm en met sigaret in zijn vettige (zoals de rest van zijn johnielijf) muil doorreed, vriendelijk met de arm zwaaiend op een manier van "trek uwe plan". Dus nogmaals, en hopelijk leest diegene over wie dit gaat het, FUCK OFF FUCKING WANKSTA
Neh ik lag op moment van schrijven ongeveer dubbel van de pijn aan mn ledematen na Kaulille. (dus wasn't me)
Maargoed, even over je probleem, ik denk ook dat er vuil in je carb zit waardoor de vlotter blijft hangen.
Uit elkaar halen en goed schoonmaken met de compressor.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"