Is inderdaad een tijdje geleden. Dus bij deze een update. Bij een test run hoorde ik opeens een vreemd geluid uit het blok komen. Maar dacht dat ik het me verbeelde. Dus verder geen aandacht aan geschonken. Even later moest ik de Carter helften er af halen omdat ik de naam kawasaki uit de Carter helften wou laten frezen en barossa er in terug wou laten graveren (staat een beetje vreemd als ik aangehouden word en er staat barossa op de quad maar kawasaki in het blok. Kan ik em gelijk laten staan haha). Toen ik dus de Carter helf bij de dynamo loshaalde bleek dat dat er allemaal gruis in mijn blok zat. Wat blijkt ,van de rotor zijn enkele magneten los getrild.
![Vies :x](./images/smilies/icon_boos.gif)
nou wist ik dat dit bij de oudere modellen een fabrieks fout was. Maar was in de overtuiging dat ik het model had waar dit bij was verholpen. Niet dus had me in het bouwjaar vergist. Stom stom
![Very Mad :verymad:](./images/smilies/icon_hamer.gif)
Nieuw rotortje kost nu 325 euro's
![Verward :?](./images/smilies/icon_verward.gif)
Als of ze het weten dus ben al een tijdje opzoek naar een 2 dehandsje En als het goed is gevonden ,komt morgen binnen. Ik had geluk dat ik nog niet op de quad heb gereden anders was alles naar ze grootje gegaan aan die kant van het blok. Is ook de duurste kant van het blok. Gelukkig is het de dynamo kant dus de droge kant en liggen de stukjes dynamo alleen aan deze kant dus ff alles goed schoonmaken ,en wachten op de Carter helften en dan kan ik het blok spuiten. Het frame is klaar moet alleen nog even alles netjes glad slijpen En dan kan deze naar de spuiter en daarna is het een kwestie van de quad weer in mekaar bouwen. Ben er nog niet uit wat ik met de kappen ga doen. Spuiten schijnt niet te gaan heb ik gelezen. Dus zit er aan te denken om deze te gaan rappen. Lijkt me leuk om een keer te doen. En of het lukt natuurlijk Maar al met al ben ik bijna aan het eind ff de losse eindjes aan mekaar knopen en ik kan weer lekker rijden
![Applaudiseren :applaus:](./images/smilies/icon_applaus.gif)
zal spoedig ff wat foto's plaatsen Ps ik typ met 1 vinger lang verhaal man.
![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)