je moet het zilveren stuk niet demonteren voor de demper er uit te halen
vanonder in het zilveren stuk staat een gat kijk daar in dan zie je een schroef draai die uit en dan neem je een tang en trekt vanachter aan de uitlaat het buisje uit de uitlaat moet wel wat trekken en vringen is normaal 10cm lang als niet langer is
en die uitlaat die op de foto staat is een gewone standaard uitlaat gelijk elke raptor 700 heeft snap niet dat je zegt GYTR uitlaat het is niet omdat je bumper en heelguards van GYTR zijn dat uw uitlaat ook opeens van GYTR is
weet wel dat elke aanpassing die je doet aan uitlaat of filter een andere afstelling vraagt dus beste zou ik ook een powercommander steken
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
yamahakoppel schreef:je moet het zilveren stuk niet demonteren voor de demper er uit te halen
vanonder in het zilveren stuk staat een gat kijk daar in dan zie je een schroef draai die uit en dan neem je een tang en trekt vanachter aan de uitlaat het buisje uit de uitlaat moet wel wat trekken en vringen is normaal 10cm lang als niet langer is
en die uitlaat die op de foto staat is een gewone standaard uitlaat gelijk elke raptor 700 heeft snap niet dat je zegt GYTR uitlaat het is niet omdat je bumper en heelguards van GYTR zijn dat uw uitlaat ook opeens van GYTR is
weet wel dat elke aanpassing die je doet aan uitlaat of filter een andere afstelling vraagt dus beste zou ik ook een powercommander steken
heb zelf op de uitlaat gekeken en staat duidelijk gytr op.
toen je het bericht plaatste was het volgens mij eerst een foto van een andere quad een blauwe dacht zelfs dat het de quad van kris was
als het om de uitlaat van deze foto gaat is het echt een standaard pijp