Rijbewijs B + AM. Welke quad?

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Re: Rijbewijs B + AM. Welke quad?

Bericht door Jason McCoy »

Dat zijn enduro blokken idd. En alle zwakke dingen eruit gehaald. Is gereviseerd door quadwinkel. Ze kennen die quad ook goed omdat i daar altijd in onderhoud is geweest. Of je daar garantie op krijgt weet ik eigenlijk niet.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
bob
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door bob »

Jason McCoy schreef:Dat zijn enduro blokken idd. En alle zwakke dingen eruit gehaald. Is gereviseerd door quadwinkel. Ze kennen die quad ook goed omdat i daar altijd in onderhoud is geweest. Of je daar garantie op krijgt weet ik eigenlijk niet.
Meestal hoort er op een reparatie/revisatie garantie te zitten, het kan toch niet zo zijn dat ze zeggen dat ze iets gerepareerd hebben, maar bijvoorbeeld door het verkeerd aanbrengen van de pakkingen dat ding ineens niet meer rijd.

Kan je van de quad een filmpje maken of enige foto's opsturen? Liefst een filmpje zodat ik kan horen hoe die loopt.
En welk bouwjaar? en is er mee gecrosst etc etc?
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Staat hier op t forum te koop bij de advertenties.

Weet niet hoe t met de garantie zit. Is anderhalf jaar geleden gedaan en daarna een 400 km mee gereden.
Is wel mee gecrost maar zoals ik zei is helemaal gereviseerd dus dan maakt t niet uit of dr wel of niet mee gecrosst is.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
bob
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door bob »

Heb je advertentie gezien, maar je advertentie op speurders.nl bestaat niet meer?
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Geen idee, hou me met die quad niet zo bezig. Staat ook niet bij mij thuis dus vaak vergeet ik er wat mee te doen.

Je hebt gelijk hij staat er niet meer op. Zal m er van de week weer op zetten.
Maar is op zich wel een nette quad.

Afbeelding

Afbeelding

Bij deze
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
bob
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door bob »

Ik zit hier nu erg te twijfelen, omdat ik geen zin meer heb om te sleutelen aan scooters/auto's/ATV's..

Denk ik dat ik liever ga voor een sportquad bij een dealer die ook garantie geeft..
Alleen dan is de vraag nog.. Welke en waar..

Want ik hoor van vele dat een YFM350 erg snel gaat vervelen..
Maar is dat bij een suziki LTZ400 ook? Of heeft die veel meer power.
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Vergelijkbaar qua vermogen maar net even meer.
De 660 is 100% goed, dat verzeker ik je. Ik verkoop geen rommel, daar hou ik niet van. Je mag quadwinkel erover bellen, hun kunnen je meer vertellen als je er behoefte aan hebt. Vragen naar de quad van Marwin uit lunteren. (Is dus niet van mij, jongen woont niet meer in de buurt, vandaar dat i weg mag. Maar als hij hier is dan rijd i er soms even mee)
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
bob
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door bob »

Is die ook 100% goed electrisch? Zou je er anders alsnog een filmpje over kunnen maken? Misschien dat ik dan van gedachte verander haha.
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Hij ios elektrisch ook helemaal nagekeken omdat er een storing in de elektra zat. Dus ook dat zit helemaal goed ;)

Ik zal kijken of ik morgen een filmpje kan maken, maar dan moet ik even kijken of de ouders van die jongen thuis zijn.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Bij deze.

Link
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
xSky
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door xSky »

Je twijfelde tussen een Suzuki LT-Z400 en een Raptor 350 las ik net? Ik zie toevallig net dat Quadwinkel ze beide heeft staan! http://www.quadwinkel.nl/occasions" onclick="window.open(this.href);return false; Misschien moet je daar toch eens gaan kijken en proefrijden! Als je op een quad rijdt, merk je meteen of je hem lekker vindt rijden of niet, dus gewoon even proberen zou ik zeggen!
Yamaha Grizzly 550 FI 2013
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Goede tip xsky!

Ik zou gewoon een goede raptor 350 of evt ltz 400 oid kopen. Dan kun je hier eerst goed mee leren rijden, dat is veel beter dan direct op een 700 stappen. Ten eerste is de kans op ongelukken op een 700 veel groter (ondanks het betere comfort, heeft die enorm veel vermogen wat vaak het probleem is met ongelukken) en ten tweede zie ik om mij heen duidelijk verschillen tussen mensen die klein begonnen zijn en mensen die gelijk een 700 hebben gekocht. Degenen die beginnen met een lichte quad hebben die binnen 2 jaar helemaal onder controle en hebben daardoor de basis van het quadrijden veel beter onder de knie, hierdoor rijden ze gelijk vrij goed op een 700 en gebeuren er minder ongelukken. Als je jezelf onder controle kunt houden dan kun je wel beginnen met een 700, maar het duurt dan heel lang voordat je die een beetje onder controle krijgt.

Na een paar jaar kun je een tweedehands quad met nauwelijks verlies weer inruilen op een 700. Per saldo maken de kosten dan weinig uit en is het eigenlijk goedkoper om eerst een kleinere quad te hebben.

Ik vond de tip van xsky erg goed omdat je bij Quadwinkel.nl gewoon goede service krijgt en daarnaast de quad weer goed kunt inruilen over een paar jaar.
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Plaats reactie