Hallo,
Wat ik me afvraag is hoe komt het dat op de meeste inschrijvingsbewijsen de meeste quads maar 14 kw hebben.
Ondanks ze in realiteit meer of zelfs veel meer hebben.
Bizar toch?
Inschrijving
Re: Inschrijving
Ze mogen maar 15 kW hebben volgens de EU richtlijnen. Zo zijn ze toegelaten en zo worden ze uitgeleverd.............
Enkel Duitsland kent de LOF uitvoering; die zijn vol vermogen.
Enkel Duitsland kent de LOF uitvoering; die zijn vol vermogen.
Re: Inschrijving
Worden er dan bepaalde modificaties gedaan om de kw te verlagen?
Of is het enkel op papier en heeft de quad de echte kw zoals aangegeven bij de specificaties?
Of is het enkel op papier en heeft de quad de echte kw zoals aangegeven bij de specificaties?
-
- Quadrider
- Berichten: 352
- Lid geworden op: wo 20 feb, 2013 07:46
- Locatie: tielt west-vlaanderen
- Contacteer:
Re: Inschrijving
sat is enkel op papier, de quads hebben meer kw volgens mij
mvg c vb
mvg c vb
MVG cvb
KFX 400
hou het rustig op de weg, en hang niet de held uit
KFX 400
hou het rustig op de weg, en hang niet de held uit
Re: Inschrijving
Er zijn wat aanpassingen gedaan om 15 kW te krijgen; het ene merk meer als de andere.
Prop in uitlaat is een bekende; tussen cilinder en carburateur een ring; toeren begrenzing enz.
Prop in uitlaat is een bekende; tussen cilinder en carburateur een ring; toeren begrenzing enz.
Re: Inschrijving
Na wat research heb ik gevonden dat het
bij Polaris enkel op papier is.
De quads voor Europa worden in Italië gemaakt zonder aanpassing om de pk's naar beneden te krijgen.
bij Polaris enkel op papier is.
De quads voor Europa worden in Italië gemaakt zonder aanpassing om de pk's naar beneden te krijgen.