Inschrijving

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
KoenH
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 22
Lid geworden op: do 07 feb, 2013 10:04

Inschrijving

Bericht door KoenH »

Hallo,
Wat ik me afvraag is hoe komt het dat op de meeste inschrijvingsbewijsen de meeste quads maar 14 kw hebben.
Ondanks ze in realiteit meer of zelfs veel meer hebben.
Bizar toch?
dutchgun
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 135
Lid geworden op: vr 07 okt, 2011 14:01

Re: Inschrijving

Bericht door dutchgun »

Ze mogen maar 15 kW hebben volgens de EU richtlijnen. Zo zijn ze toegelaten en zo worden ze uitgeleverd.............
Enkel Duitsland kent de LOF uitvoering; die zijn vol vermogen.
KoenH
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 22
Lid geworden op: do 07 feb, 2013 10:04

Re: Inschrijving

Bericht door KoenH »

Worden er dan bepaalde modificaties gedaan om de kw te verlagen?
Of is het enkel op papier en heeft de quad de echte kw zoals aangegeven bij de specificaties?
CVB
Quadrider
Quadrider
Berichten: 352
Lid geworden op: wo 20 feb, 2013 07:46
Locatie: tielt west-vlaanderen
Contacteer:

Re: Inschrijving

Bericht door CVB »

sat is enkel op papier, de quads hebben meer kw volgens mij

mvg c vb
MVG cvb
KFX 400


hou het rustig op de weg, en hang niet de held uit
dutchgun
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 135
Lid geworden op: vr 07 okt, 2011 14:01

Re: Inschrijving

Bericht door dutchgun »

Er zijn wat aanpassingen gedaan om 15 kW te krijgen; het ene merk meer als de andere.
Prop in uitlaat is een bekende; tussen cilinder en carburateur een ring; toeren begrenzing enz.
KoenH
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 22
Lid geworden op: do 07 feb, 2013 10:04

Re: Inschrijving

Bericht door KoenH »

Na wat research heb ik gevonden dat het
bij Polaris enkel op papier is.
De quads voor Europa worden in Italië gemaakt zonder aanpassing om de pk's naar beneden te krijgen.
Plaats reactie