Draai eens een moer op die bout. En dat je daar op slaat zodat die eruit val? Als dat tenminste de bedoeling is :
Zo zou je het schroefdraad niet moeten kunnen beschadigen.
Dat heb ik al eens gedaan met de originele a-armen van men banshee. Deze had ik op die manier wel beschadigd.
In die bout zitten die gaatjes om de moer te borgen, en daar was dus de draad kapot gegaan.
Daarom heb ik wat "schrik" eigenlijk
Ik gebruik meestal ook grof geweld maar zou niet op het schroefdraad slaan inderdaad. Als je de draagarm vast kunt zetten dan kun je met een zware hamer wel tikken op de hub geven.
Oinspuiten met kruipolie , dan verwarmen met een klein pitje , met dan een juiste tik komt het vaak wel
Yamaha blaster 2006 white
14t/40t
achterbrug 4"
Verhoogd stuur 3"
Trx 450 veren voor opnieuw geshimd , achter 125cc cross
spoorverbreders 2,5 cm voor /5cm achter
Goldspeed nerfbars
killswitch
innova's 18-10-11
Gepoorte cilinder
Wiseco zuiger pro lite
Afgevlakte cilinder kop 0,5mm
Van hasselt uitlaat
Open airbox
carburateur 28pwk
Ondertussen is het los zonder iets te beschadigen....Heel gemakkelijk zelfs.
Zo heb ik het gedaan: http://www.youtube.com/watch?v=yb0G8bJ5pxs" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij hebben gisteren bij nicky zijn ongeval de ball joint van de stuur inrichting moeten los maken spoorstang was volledig geplooid
In een veld met niks materiaal een sleutel en een steen moer los tot bovenkant gelijk en met steen op de bout geslaan na een paar slagen los
Ik zou nooit op de hub slaan als deze moet breken of misvormen je krijgt uw ball joint nooit meer goed vast
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Zo doe je dat altijd hoor, ook bij auto's. Gewoon op dat oog aan de naaf/hub slaan. Komt gegarandeerd los, en er gaat niks kapot. Is een beetje basis monteurskennis eigenlijk.
yamahakoppel schreef:Wij hebben gisteren bij nicky zijn ongeval de ball joint van de stuur inrichting moeten los maken spoorstang was volledig geplooid
In een veld met niks materiaal een sleutel en een steen moer los tot bovenkant gelijk en met steen op de bout geslaan na een paar slagen los
Ik zou nooit op de hub slaan als deze moet breken of misvormen je krijgt uw ball joint nooit meer goed vast
MacGyver was er niets tegen! haha en recht he! ma kga mij toch nieuwe bestellen joints en stangen aan de twee kanten