helaas is er ook niets voor zien van beveiliging erop tegen diefstal.
  helaas is er ook niets voor zien van beveiliging erop tegen diefstal.ik zit eraan te gedenken om een kilswitch en gps track systeem in te bouwen ,iemand enig idee voor een goed systeem voor een aanschappelijke prijs?

Ahjoshuawervik schreef:hallo mooie machiene
mag ik vragen waar je hem hebt gekocht ik heb heel dezelvde zien staan in powerwheels
grts
 wanneer heb je dezelfde gezien,,? Heb hem niet bij powerweels gekocht.
 wanneer heb je dezelfde gezien,,? Heb hem niet bij powerweels gekocht.   wast ook ne rode?
  wast ook ne rode?Ja was van standaard tot nu veranderd grtznoordip schreef:echt een mooi ding ! zelf van standaard naar dit gewerkt of zo gekocht ?

Ja heel de zelfde 3maand geledeb denk ik. Stond te koop voor 7000euro denk ikStevenc schreef:Ahjoshuawervik schreef:hallo mooie machiene
mag ik vragen waar je hem hebt gekocht ik heb heel dezelvde zien staan in powerwheels
grtswanneer heb je dezelfde gezien,,? Heb hem niet bij powerweels gekocht.
wast ook ne rode?
Aahzo ik heb hem voor 5000gekocht standaard grtzjoshuawervik schreef:Ja heel de zelfde 3maand geledeb denk ik. Stond te koop voor 7000euro denk ikStevenc schreef:Ahjoshuawervik schreef:hallo mooie machiene
grtswanneer heb je dezelfde gezien,,? Heb hem niet bij powerweels gekocht.
wast ook ne rode?

dit zijn de velgen die erop liggenDarkzero schreef:welke banden/velgen liggen erop?
ook spoorverbreders?

en gelijk een xenon kit ervoor besteld....
  en gelijk een xenon kit ervoor besteld....