Nieuwe eigenaar van een Ltz 400
Re: Nieuwe eigenaar van een Ltz 400
zal es zien wat ik er aan kan doen helaas is er ook niets voor zien van beveiliging erop tegen diefstal.
ik zit eraan te gedenken om een kilswitch en gps track systeem in te bouwen ,iemand enig idee voor een goed systeem voor een aanschappelijke prijs?
ik zit eraan te gedenken om een kilswitch en gps track systeem in te bouwen ,iemand enig idee voor een goed systeem voor een aanschappelijke prijs?
-
- Quadrider
hallo mooie machiene
mag ik vragen waar je hem hebt gekocht ik heb heel dezelvde zien staan in powerwheels
grts
mag ik vragen waar je hem hebt gekocht ik heb heel dezelvde zien staan in powerwheels
grts
banshee
echt een mooi ding ! zelf van standaard naar dit gewerkt of zo gekocht ?
Suzuki LTZ 400 verbreed en verlaagd
Ah wanneer heb je dezelfde gezien,,? Heb hem niet bij powerweels gekocht. wast ook ne rode?joshuawervik schreef:hallo mooie machiene
grts
Ja was van standaard tot nu veranderd grtznoordip schreef:echt een mooi ding ! zelf van standaard naar dit gewerkt of zo gekocht ?
-
- Quadrider
Ja heel de zelfde 3maand geledeb denk ik. Stond te koop voor 7000euro denk ikStevenc schreef:Ah wanneer heb je dezelfde gezien,,? Heb hem niet bij powerweels gekocht. wast ook ne rode?joshuawervik schreef:hallo mooie machiene
grts
banshee
Aahzo ik heb hem voor 5000gekocht standaard grtzjoshuawervik schreef:Ja heel de zelfde 3maand geledeb denk ik. Stond te koop voor 7000euro denk ikStevenc schreef:Ah wanneer heb je dezelfde gezien,,? Heb hem niet bij powerweels gekocht. wast ook ne rode?joshuawervik schreef:hallo mooie machiene
grts
welke banden/velgen liggen erop?
ook spoorverbreders?
ook spoorverbreders?
Die is wel vet!!
LTZ 400
!!!MIAMI HEAT => STRAIGHT TO THE CHAMPIONSHIP!!!
!!!MIAMI HEAT => STRAIGHT TO THE CHAMPIONSHIP!!!
dit zijn de velgen die erop liggenDarkzero schreef:welke banden/velgen liggen erop?
ook spoorverbreders?
http://imageshack.us/photo/my-images/43/img0390gx.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/12/img0389dka.jpg/
en er zitten ook spoorverbreders op .
Laatst gewijzigd door Stevenc op di 30 jul, 2013 23:30, 3 keer totaal gewijzigd.
gisteren r1 achterlicht besteld
Vandaag r1achterlicht gemonteerd en gelijk een xenon kit ervoor besteld....
Gisteren de xenon kit gemonteerd en vandaag getest in donker,wat een verschil van licht
Welkom en mooie quad.
Ik ben wel erg benieuwd naar een fotootje van hoe goed het zicht is in het donker met xenon.. Welk type lamp zit er jij jou gemonteerd
Ik ben wel erg benieuwd naar een fotootje van hoe goed het zicht is in het donker met xenon.. Welk type lamp zit er jij jou gemonteerd
Its better to burn out then to fade away
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
hier enkele fotos van de xenon en r1 achterlicht
er zit een lamp van 6000k in
er zit een lamp van 6000k in
Laatst gewijzigd door Stevenc op zo 15 sep, 2013 21:00, 2 keer totaal gewijzigd.