Ko vd berg quads Utrecht

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Re: Ko vd berg quads Utrecht

Bericht door Jason McCoy »

Grizzly700 schreef:
Jason McCoy schreef:Die kennen we natuurlijk ook. Maar quadtuning is niet echt een dealer net als Ko. Je kunt beter wat verder rijden naar quadwinkel in barneveld. Dat is een echte dealer en kan alles voor je regelen. In Lunteren zit Wout Jacobs en die weet weer alles van motorblokken etc. Die kan zelfs special voor jou als je het nodig hebt een op maat gemaakte uitlaat leveren enzo. Is dan ook een echte motor tuner natuurlijk. Ook heeft hij een dyno bank ok de boel te laten afstellen. Die werkt zelfs met omgevingstemepartuur enzo. Vakman dus

Hoezo geen echte dealer :? quadtuning doet ook alles behalve verkoop quads.
Tuurlijk zijn ze ook een echte dealer, alleen geen verkoop van quads maar verkoop van accessoires en onderdelen.

Heb zelf ook weinig goed gehoord over ko vd berg, mijn eigen quad stond ook totaal verkeerd afgesteld.
Aantal bekende waren er ook geweest en die stonden ook niet lekker afgesteld, we kwamen hier achter door de quads elders eens op de testbank te zetten.
Dat bedoel ik met dealer eigenlijk. Als je het dealerschap hebt dan verkoop je doorgaans ook quads. Ik heb geen verkeerd woord over quadtuning trouwens. Ik koop bij quadtuning zonder twijfel ook onderdelen en de service is top!
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
ItsJohn
Quadrider
Quadrider

Bericht door ItsJohn »

RamonRaptor schreef:@ John stónd je raptor een tijdje geleden niet bij quadtuning .nl?
Ja klopt, ben daar vrij vaak zit namelijk een straat achter mij vandaan.
Is geen dealer maar kan wel alles regelen kwa garantie en dergelijke.

Plus michael kan bijna alles bestellen kwa onderdelen origineel en aftermarket.
Al met al ben ik zeer tevreden over Quad Tuning in Zeist.
RamonRaptor
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door RamonRaptor »

Dat is grappig john volgens mij heb ik Jou oude handkappen want ik wou die zelfde maar ze hadden ze niet op dat moment.
Kan dat kloppen of is dat een andere ?
ItsJohn
Quadrider
Quadrider

Bericht door ItsJohn »

Ja idd toen was je met je vader in de winkel.
RamonRaptor
Quadfanaat
Quadfanaat

Klopt grappig dat je hier ook zit
raycko
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door raycko »

Persoonlijk als ik het zelf niet kon of aandrufde zou ik naar een erkend quad dealer gaan.
Kost je misschien wel een paar knaken meer maar heb je zekerheid en garantie.
Suzuki LTZ400 Limited Edition
http://www.jouwfotograaf.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Pindapotje
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Pindapotje »

Ik breng mijn quad altijd naar volle tevredenheid naar Quadtuning (Michael) doet het goed, denkt mee, niet duur en neemt de tijd voor je...... :applaus:
En afstand Utrecht - Zeist is natuurlijk te verwaarlozen

Groet Roel
RamonRaptor
Quadfanaat
Quadfanaat

Ja klopt dat verschil valt opzich wel mee ben er al een keer geweest voor me handkappen.
Maar was toch benieuwd naar jullie reacties want bij ko had ik ook wel een goede 1e indruk maar achteraf vind ik het toch vies tegen vallen
Pindapotje
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Pindapotje »

RamonRaptor schreef:want bij ko had ik ook wel een goede 1e indruk maar achteraf vind ik het toch vies tegen vallen
Ja da's bij Quadtuning ook wel :lol: :lol:
KOquads
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door KOquads »

RamonRaptor schreef:@ Jazzy. Zoiets heb ik ook mijn linker voorveer die lekt af en toe wat olie.
Alleen hun wouden het in eerste instantie niet naar kijken en zeiden dat ik waaschijnlijk een nieuwe moet.
Bullshit natuurlijk want dat moet te verhelpen zijn.
Ze kwamen met wen mooi prijsje van 830 euro :shock:
@ grizzly 700 moet nog ff goed nadenken maar denk dat ik ko een beetje ga vermeiden.
@ Peter klinkt wel goed en ik weet dat die gasten weten wat ze doen.
Alleen dat komt het volgende punt ik zou graag een dubbele pijp hebben , en zag de dmc twin force.
Maar hebben we hier wel goede Maps voor of heeft een van jullie er ook een gehad? Goede ervaringen meegehad?
Is wat laat maar wil wel nog even reageren, je vraag was of dit onder garantie door Yamaha vervangen kon worden. We hebben dit aangevraagd alleen Yamaha wil pas een nieuw onderdeel leveren als de oude wordt opgestuurd. Dit wilde je niet omdat je er elke dag mee moest rijden. Daarop heb ik gezegd dat we wel een nieuwe konden bestellen en de oude retour sturen, kosten 830 euro. Maar dat we niet 100% kunnen garanderen dat er garantie wordt gegeven door Yamaha op een shockbreker van een Raptor 700.

Uiteindelijk hebben we het toch voor elkaar gekregen om een nieuwe te claimen bij Yamaha zonder de oude eerst op te sturen of te betalen. Helaas ligt deze al weer een paar maanden op je te wachten omdat je aangegeven hebt dat hij niet meer lekt. We laten hem voor je liggen dus je mag hem altijd komen wisselen, ons vermijden is dus een eigen keuze.
ItsJohn
Quadrider
Quadrider

Bericht door ItsJohn »

Een nieuwe poot eronder omdat er misschien een seal uit ligt van een paar euro?
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Zakie »

Quad tuning is de best! Kom er al 4jaar nooit problemen :)

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk 4
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Plaats reactie