734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
zalig filmke
- Peter skull
- Quadrunner
- Berichten: 952
- Lid geworden op: zo 29 mei, 2011 14:15
- Locatie: Zuid-West Holland
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
Aardige man op je brom.
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
Heel aardige man zag jouw sessie en die van Pascalle en Michael(quadtuning) ook staan.
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
Ben t filmpie nog een tikkie aan het aanpassen omdat ik zag dat YouTube rare dingen deed op het laatst bij de foto's. Zal het strakkies wel posten. Tis een filmpie van niks maar ach, filmpies kijken is altijd leuk toch.
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 193
- Lid geworden op: zo 03 jun, 2012 17:25
- Locatie: kilder
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
ziet er goed uit man
raptor 700 2006 blauw
-KW verlagingsveren
-GYTR stickerset
-ITP ss velgen met maxxis Spearz
-killswitch
-ART big frontbumper
-AC engineering racing nerf bars
-Kolpin handguards met spiegels
-Vapor teller
-twinair powerflow intake kit
-pc 5
-ART spoorverbreders
-Leovince x3 demper, CRD voorbocht
- bagagedrager
- motion pro draaigas
-KW verlagingsveren
-GYTR stickerset
-ITP ss velgen met maxxis Spearz
-killswitch
-ART big frontbumper
-AC engineering racing nerf bars
-Kolpin handguards met spiegels
-Vapor teller
-twinair powerflow intake kit
-pc 5
-ART spoorverbreders
-Leovince x3 demper, CRD voorbocht
- bagagedrager
- motion pro draaigas
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
tnx dude
zelfde filmpje maar iets aangepast.
kwaliteit was niet super (smartfone) maar ook niet slecht
Link
zelfde filmpje maar iets aangepast.
kwaliteit was niet super (smartfone) maar ook niet slecht
Link
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: 734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
Wat een beest
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
Dank je gozer.
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: 734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
Ik zat de grafiekjes nog even te bekijken, maar volgens mij heb je wat minder pk's op de achterwielen. Op de grafiek staat bhp en dat is het aantal pk's op het blok.
Dan is het alsnog wel een mooi aantal, bijna het dubbele als standaard!Wikipedia: Brake horsepower (bhp) is the measure of an engine's horsepower before the loss in power caused by the gearbox, alternator, differential, water pump, and other auxiliary components such as power steering pump, muffled exhaust system, etc.
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
Zal t nog is navragen, laatste keer zij hij dat het het vermogen op de achterwielen was.
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
Denk dat je gelijk hebt. Wist niet dat BHP voor engine power stond.
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
Maar klopt dat dan wel? Volgens mij om aan die berekening te komen moet de dyno dan toch ook de final gear ratio weten?
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: 734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
Ik dacht tijd dat bhp brake horse power was, ope remmen dus op de wielen haha. Voel me best dom nu. Maja wat maakt het ook uit, als je maar een mooie lijn hebt en sneller bent dan de rest
HONDA the dream of power
Re: 734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
Ik heb hier ook al eens over na zitten denken en wil het weten, ik ben dus ff aan het rekenen geweest, ik geloof dat ik eruit ben.tjobbie schreef:Maar klopt dat dan wel? Volgens mij om aan die berekening te komen moet de dyno dan toch ook de final gear ratio weten?
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
Aan de motorkant heb je een kracht F1, een straal van het tandwiel R1, een hoeksnelheid W1 en een koppel T1=F*R1.
Aan de wielkant heb je een koppel T2, een straal van het tandwiel R2 en een hoeksnelheid W2.
De overbrengingsverhouding n = R2/R1
De kracht op de ketting (F) is uiteraard aan beide kanten hetzelfde. Koppel T2=F*R2=F*R1*n
Hoeksnelheid W2=W1/n
Vermogen P=T*W
Vermogen aan motorkant P1=F*R1*W1
Vermogen aan wielkant P2=T2*W2=F*R1*n*W1/n=F*R1*W1
De overbrengingsverhouding maakt dus niets uit
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
Euhh, ja ik geloof je gelijk
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves