734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Gebruikersavatar
matty009
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 04 aug, 2013 14:41
Locatie: maldegem

Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]

Bericht door matty009 »

zalig filmke :D
Gebruikersavatar
Peter skull
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 952
Lid geworden op: zo 29 mei, 2011 14:15
Locatie: Zuid-West Holland

Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]

Bericht door Peter skull »

tjobbie schreef:vidje

Link

Aardige man op je brom. :bier:
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]

Bericht door tjobbie »

Heel aardige man :) zag jouw sessie en die van Pascalle en Michael(quadtuning) ook staan.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]

Bericht door tjobbie »

Ben t filmpie nog een tikkie aan het aanpassen omdat ik zag dat YouTube rare dingen deed op het laatst bij de foto's. Zal het strakkies wel posten. Tis een filmpie van niks maar ach, filmpies kijken is altijd leuk toch.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
michaellangelaan
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 193
Lid geworden op: zo 03 jun, 2012 17:25
Locatie: kilder

Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]

Bericht door michaellangelaan »

ziet er goed uit man :mrgreen:
raptor 700 2006 blauw
-KW verlagingsveren
-GYTR stickerset
-ITP ss velgen met maxxis Spearz
-killswitch
-ART big frontbumper
-AC engineering racing nerf bars
-Kolpin handguards met spiegels
-Vapor teller
-twinair powerflow intake kit
-pc 5
-ART spoorverbreders
-Leovince x3 demper, CRD voorbocht
- bagagedrager
- motion pro draaigas
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]

Bericht door tjobbie »

tnx dude (y)

zelfde filmpje maar iets aangepast.
kwaliteit was niet super (smartfone) maar ook niet slecht


Link
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
72_mrd
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 668
Lid geworden op: vr 18 jan, 2008 22:42

Re: 734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]

Bericht door 72_mrd »

Wat een beest :D
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....

LTR-450 Rider
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: 734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]

Bericht door tjobbie »

Dank je gozer.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Boncari
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 3218
Lid geworden op: do 16 aug, 2007 22:16

Re: 734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]

Bericht door Boncari »

Ik zat de grafiekjes nog even te bekijken, maar volgens mij heb je wat minder pk's op de achterwielen. Op de grafiek staat bhp en dat is het aantal pk's op het blok. ;)
Wikipedia: Brake horsepower (bhp) is the measure of an engine's horsepower before the loss in power caused by the gearbox, alternator, differential, water pump, and other auxiliary components such as power steering pump, muffled exhaust system, etc.
Dan is het alsnog wel een mooi aantal, bijna het dubbele als standaard!
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: 734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]

Bericht door tjobbie »

Zal t nog is navragen, laatste keer zij hij dat het het vermogen op de achterwielen was.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: 734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]

Bericht door tjobbie »

Denk dat je gelijk hebt. Wist niet dat BHP voor engine power stond.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: 734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]

Bericht door tjobbie »

Maar klopt dat dan wel? Volgens mij om aan die berekening te komen moet de dyno dan toch ook de final gear ratio weten?

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
dave88
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1239
Lid geworden op: vr 17 feb, 2012 17:01
Locatie: nuth

Re: 734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]

Bericht door dave88 »

Ik dacht tijd dat bhp brake horse power was, ope remmen dus op de wielen haha. Voel me best dom nu. Maja wat maakt het ook uit, als je maar een mooie lijn hebt en sneller bent dan de rest ;)
HONDA the dream of power
Boncari
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 3218
Lid geworden op: do 16 aug, 2007 22:16

Re: 734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]

Bericht door Boncari »

tjobbie schreef:Maar klopt dat dan wel? Volgens mij om aan die berekening te komen moet de dyno dan toch ook de final gear ratio weten?

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
Ik heb hier ook al eens over na zitten denken en wil het weten, ik ben dus ff aan het rekenen geweest, ik geloof dat ik eruit ben. :)
Aan de motorkant heb je een kracht F1, een straal van het tandwiel R1, een hoeksnelheid W1 en een koppel T1=F*R1.
Aan de wielkant heb je een koppel T2, een straal van het tandwiel R2 en een hoeksnelheid W2.
De overbrengingsverhouding n = R2/R1

De kracht op de ketting (F) is uiteraard aan beide kanten hetzelfde. Koppel T2=F*R2=F*R1*n
Hoeksnelheid W2=W1/n

Vermogen P=T*W
Vermogen aan motorkant P1=F*R1*W1
Vermogen aan wielkant P2=T2*W2=F*R1*n*W1/n=F*R1*W1

De overbrengingsverhouding maakt dus niets uit ;)
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: 734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]

Bericht door tjobbie »

Euhh, ja ik geloof je gelijk :p

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Plaats reactie