stilgevallen met quad
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: stilgevallen met quad
jaja , meng dit juist op 10l naft 250ml 2tact olie .. en had de bougie eruit gehaald en deze was wit, maar vonkte wel goed ..
witte bougie is alleszins niet goed, volgens mij stond die veel te arm.
Bougie zou in z'n kern koffiebruin moeten zijn bij een blaster.
Ben je zeker dat de afstelling goed stond en dat die nergens geen valse lucht trekt ? (koppakking/voetpakking slecht, of kop niet meer vlak).
Bougie zou in z'n kern koffiebruin moeten zijn bij een blaster.
Ben je zeker dat de afstelling goed stond en dat die nergens geen valse lucht trekt ? (koppakking/voetpakking slecht, of kop niet meer vlak).
ik vermoed de afstelling dan.. mijn stiefpa heeft me de carb bezig geweest.
maar waarom start deze dan en kan ik +/- 12 km rijden ?
Grt
maar waarom start deze dan en kan ik +/- 12 km rijden ?
Grt
- yamahakoppel
- Quad GOD
als hij na 12km stil valt denk ik dat je uw cilinder al terug kapot gereden hebt
als uw bougie wit ziet is te arm afgesteld je krijgt te weinig brandstof dus ook te weinig smering. door de te arme afstelling en te weinig smering loopt de cilinder heet met alle gevolgen
als uw bougie wit ziet is te arm afgesteld je krijgt te weinig brandstof dus ook te weinig smering. door de te arme afstelling en te weinig smering loopt de cilinder heet met alle gevolgen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Iemand ne quad kope ?
ik geef je der 200 euro voor
beter ga je eerst alles na lopen voor met een nieuwe cilinder 12 km te gaan rijden
beter ga je eerst alles na lopen voor met een nieuwe cilinder 12 km te gaan rijden
2017 raptor 700 SE
Feit,, maar daarom is het de cilinder niet.. was dit nog even vergeten te zeggen .
was gisteren naar het werk gereden met de quad, en na mijn werk kon ik deze niet meer starten ;
Naar huis met de bus..
Dan smorgens kwam ik terug op het werk en probeerde deze te starten en deze startte perfect..
tot daarjuist..
was gisteren naar het werk gereden met de quad, en na mijn werk kon ik deze niet meer starten ;
Naar huis met de bus..
Dan smorgens kwam ik terug op het werk en probeerde deze te starten en deze startte perfect..
tot daarjuist..
- yamahakoppel
- Quad GOD
best hem eens volledig na laten kijken door een professionele garage kost misschien wel wat maar dan ben je zeker
Groetjes Kris
idd, ik dacht dat er ergens water was ingelopen,, maar ga hem toch eens binnendoen.. klaat het verder weten..
zo als eerder omschreven
als er stukken van je zuiger zijn afgebroken kan je beter je blok gelijk reviseren
die stukjes komen zelfs tussen je krukas lagers
en doe je het niet, ben je zo weer aant sleutelen
waarschijnlijk zijn er stukjes van je oude zuiger ergens tussen gekomen
met als gevolg nieuwe zuiger nu al kapot
als er stukken van je zuiger zijn afgebroken kan je beter je blok gelijk reviseren
die stukjes komen zelfs tussen je krukas lagers
en doe je het niet, ben je zo weer aant sleutelen
waarschijnlijk zijn er stukjes van je oude zuiger ergens tussen gekomen
met als gevolg nieuwe zuiger nu al kapot
never drive faster then your angel can fly
hallow iedereen,
ga er niet meer aan werken of niet binnendoen bij een yamaha dealer, ik ga me die kosten besparen.
ik ga de quad wss volledig uiteen halen en de Goede onderdelen verkopen.
krijg nog €400 voor hoe hij nu is, maar vermoedt als ik deze uiteen haal dat ik er meer voor zou krijgen.
Alvast bedankt voor al de nuttige informatie!
Met vriendelijke Groeten,
De Wachter Arno.
http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... 50586.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ga er niet meer aan werken of niet binnendoen bij een yamaha dealer, ik ga me die kosten besparen.
ik ga de quad wss volledig uiteen halen en de Goede onderdelen verkopen.
krijg nog €400 voor hoe hij nu is, maar vermoedt als ik deze uiteen haal dat ik er meer voor zou krijgen.
Alvast bedankt voor al de nuttige informatie!
Met vriendelijke Groeten,
De Wachter Arno.
http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... 50586.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jason McCoy
- Quad GOD
Ja dit is met kenteken hoor
Mvgg
Mvgg
-
- Easy Quadrider