Je zal iets heel simpels over het hoofd zien. Hoogstwaarschijnlijk toch goede massa. Anders is accu leeg. Lege accu kan ook 12.8 v aangeven. Meet nog is met je knipperschakelaar aan
Verstuurd van mijn HTC Vision met Tapatalk
Elektrische probleem ltz 400
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Elektrische probleem ltz 400
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: Elektrische probleem ltz 400
Dat is juist ik krijg nergens stroom geen contact geen knipperlicht gewoon niks
We are Anonymous
We are Legion.
We do not forgive.
We do not forget.
Expect us
We are Legion.
We do not forgive.
We do not forget.
Expect us
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: Elektrische probleem ltz 400
Je switches op je stuur staan goed? Misschien dat je killswitch je hele elektra plat legt? 12,8 is trouwens wel weinig. Schijnbaar heb je je accu niet opgeladen nadat je hem hebt gekocht. Hij moet namelijk 13,8 meten als hij vol is
12,8 is zo goed als leeg dus. Maar dan zou wel je verlichting het moeten doen natuurlijk. Eigenlijk klinkt het gewoon alsof je hoofdzekering er uit ligt.
Anders kun je natuurlijk even een nieuwe massa maken.
12,8 is zo goed als leeg dus. Maar dan zou wel je verlichting het moeten doen natuurlijk. Eigenlijk klinkt het gewoon alsof je hoofdzekering er uit ligt.
Anders kun je natuurlijk even een nieuwe massa maken.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: Elektrische probleem ltz 400
Ergens moet er toch spanning zijn,
Gewoon spanning beginnen meten van je + pool naar de eerste aftakking enz...
Maar aangezien je echt nergens spanning hebt zal het toch aan 1 van de "hoofdkabels" liggen.
Hoe heb je je massa doorgemeten?
1 pen op de - accupool en de andere ergens op je frame, moet 0V zijn.
Geen weerstand meten, klopt niet altijd...
Gewoon spanning beginnen meten van je + pool naar de eerste aftakking enz...
Maar aangezien je echt nergens spanning hebt zal het toch aan 1 van de "hoofdkabels" liggen.
Hoe heb je je massa doorgemeten?
1 pen op de - accupool en de andere ergens op je frame, moet 0V zijn.
Geen weerstand meten, klopt niet altijd...