Werd je ooit voorbijgestoken aan 296km/u?

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
Robbert
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Robbert »

B@ckBone schreef:Ik ( alle pa ) heeft een MG Agusta ...

De echte racefanaten weten wat dat is , juist , een " MOORDMACHINE"

Snelste ooit gedraaid met dat ding was 315 kmh , toen ging het toch echt wat te snel met die tunnelvision ....Je vliegt bijna van de motor af , zo een strakke wind op je face...

Met de wagen is het snelste ooit rond de 290 geweest met de vroegere porsche 911 bi turbo van pa geweest , man lief , dat gaat hard !
is 't het niet mv agusta? ipv van mg? [das een automerk]
Fr0nT 3nD
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Fr0nT 3nD »

B@ckBone schreef:Ik ( alle pa ) heeft een MG Agusta ...

De echte racefanaten weten wat dat is , juist , een " MOORDMACHINE"

Snelste ooit gedraaid met dat ding was 315 kmh , toen ging het toch echt wat te snel met die tunnelvision ....Je vliegt bijna van de motor af , zo een strakke wind op je face...

Met de wagen is het snelste ooit rond de 290 geweest met de vroegere porsche 911 bi turbo van pa geweest , man lief , dat gaat hard !
Uwe pa is nogal ne rijke...

Jij moet nogal een leugenaar zijn (ik las dat in andere posts ook al). Een porsche bi turbo heeft uw vader nog niet eens gezien ver van gehad. En een "MG Agusta" is dat een Helicopter of zo. Lomperik zoek het eerst eens op dan zal je zo geen kemels schieten.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Als je slim bent weet je dat een MG Agusta een motor is. Nog 1 keer zo'n opmerking en je vliegt er uit.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Het moet inderdaad geen MG Agusta zijn maar MV Agusta, maar dat veranderd niks aan je taalgebruik.
Fr0nT 3nD
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Fr0nT 3nD »

Ralph schreef:Als je slim bent weet je dat een MG Agusta een motor is. Nog 1 keer zo'n opmerking en je vliegt er uit.
Ik begrijp niet waarom ik een waarschuwing krijg en die zeveraars niet?
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Door je ongepaste taalgebruik. Wij noemen elkaar op dit forum niet zomaar zevenaar en lomperik.
Als jou bijvoorbeeld was opgevallen dat het MV Agusta moest zijn en geen MG. Dan zeg je: Zou het niet MV Agusta moeten zijn?

En dan ga je niet de persoon die een foutje heeft gemaakt meteen uitmaken voor lomperik.
danny kawa 500
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door danny kawa 500 »

ongeveer 4 a 5 maand geleden stond die MOTO SUZUKI 2 TURBO te koop op ebay het start bod was 50.000 euro . ik had een mail naar de verkoper gestuurt met een bod van 20.000 euro maar heb nooit antwoord gekregen .en van snelheid gesproken met mijn suzuki gsx1100r ben ik boven de 300 km/u geweest , mijn porsche 930 turbo kwam ook in de buurt mijn ferrari 328 gts ging 270 km/u en mijn huidige porsche 944 met 3 liter motor en chip tuning (295 pk) rijd ook zijn 270 km/u :wink:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Had je die Porsche 930 wel kunnen houden als die 944 toch niet sneller gaat :)
danny kawa 500
Easy Quadrider
Easy Quadrider

motor was aan reviezie toe :wink: en heb hem verkocht voor de zelfde prijs dat ik hem heb gekocht :lol: op mijn 3 vorige porsche en mijn ferrari heb ik bij de verkoop geen cent verloren :!: ik heb ook 7 x mercedez gehad en 6 x BMW dat is pas geld verkwisten :!: EINDE AUTOVERHAAL :wink:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Hm dan mag je mij Lupo gaan verkopen als je dat zonder verlies kan :D
danny kawa 500
Easy Quadrider
Easy Quadrider

ik bedoel op porsche en ferrari krijg je u geld terug maar wel op de juiste ouderdom kopen en op de juiste terug verkopen (na 2 a 3 jaar) :wink: iedereen heeft bang om zo een auto te kopen ! maar waarom :?: de prijs ! dat krijg je toch terug :lol:
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Koop je mij ook ff een VLS 450 ofzo, heb ik wel zin in :)
danny kawa 500
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Afbeelding

mijn 944 gaat toch goed of niet :wink:
Plaats reactie