is 't het niet mv agusta? ipv van mg? [das een automerk]B@ckBone schreef:Ik ( alle pa ) heeft een MG Agusta ...
De echte racefanaten weten wat dat is , juist , een " MOORDMACHINE"
Snelste ooit gedraaid met dat ding was 315 kmh , toen ging het toch echt wat te snel met die tunnelvision ....Je vliegt bijna van de motor af , zo een strakke wind op je face...
Met de wagen is het snelste ooit rond de 290 geweest met de vroegere porsche 911 bi turbo van pa geweest , man lief , dat gaat hard !
Werd je ooit voorbijgestoken aan 296km/u?
Uwe pa is nogal ne rijke...B@ckBone schreef:Ik ( alle pa ) heeft een MG Agusta ...
De echte racefanaten weten wat dat is , juist , een " MOORDMACHINE"
Snelste ooit gedraaid met dat ding was 315 kmh , toen ging het toch echt wat te snel met die tunnelvision ....Je vliegt bijna van de motor af , zo een strakke wind op je face...
Met de wagen is het snelste ooit rond de 290 geweest met de vroegere porsche 911 bi turbo van pa geweest , man lief , dat gaat hard !
Jij moet nogal een leugenaar zijn (ik las dat in andere posts ook al). Een porsche bi turbo heeft uw vader nog niet eens gezien ver van gehad. En een "MG Agusta" is dat een Helicopter of zo. Lomperik zoek het eerst eens op dan zal je zo geen kemels schieten.
Door je ongepaste taalgebruik. Wij noemen elkaar op dit forum niet zomaar zevenaar en lomperik.
Als jou bijvoorbeeld was opgevallen dat het MV Agusta moest zijn en geen MG. Dan zeg je: Zou het niet MV Agusta moeten zijn?
En dan ga je niet de persoon die een foutje heeft gemaakt meteen uitmaken voor lomperik.
Als jou bijvoorbeeld was opgevallen dat het MV Agusta moest zijn en geen MG. Dan zeg je: Zou het niet MV Agusta moeten zijn?
En dan ga je niet de persoon die een foutje heeft gemaakt meteen uitmaken voor lomperik.
-
- Easy Quadrider
ongeveer 4 a 5 maand geleden stond die MOTO SUZUKI 2 TURBO te koop op ebay het start bod was 50.000 euro . ik had een mail naar de verkoper gestuurt met een bod van 20.000 euro maar heb nooit antwoord gekregen .en van snelheid gesproken met mijn suzuki gsx1100r ben ik boven de 300 km/u geweest , mijn porsche 930 turbo kwam ook in de buurt mijn ferrari 328 gts ging 270 km/u en mijn huidige porsche 944 met 3 liter motor en chip tuning (295 pk) rijd ook zijn 270 km/u
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider