Ik ben Danny en rij nu 1,5 maand op ltz400. Leuk ding loopt goed totdat ik gister samen met een vriend olie, en filters en bougie vervangen. Nadat we alles gedaan hadden starten we hem en hij liep klein beetje anders. Ik vond dat er meer klappen uit uitlaat kwam. Maar ik was probleemloos naar naar huis gereden. Nu wou ik vandaag samen met een vriend rijden super lekker weertje! Ik kwam bij benzine pomp aan en vond toch dat die beetje vreemd liep (meer klappen uit uitlaat) ik gaf beetje gas en kwam toch een klap uit
Dus ik nieuwe zekering gehaald en erin gezet ( oude was nog goed maar denk vervang hem) en dat hielp ook niet. Nu gaat contact niet meer aan werk me elektra niet meer helemaal niks. Dus uiteindelijk kon me pa niet weg met zn bus dus toen dacht ik probeer hem aan de duwen en ging aan. Hij loopt gewoon goed alleen hij houd soort van in als je veel gas wil geven gaat die stotteren en inhouden. Ik denk dat met die bougie te maken heb. Want zocht op wat voor bougie ik nodig had en ik zag cr7e maar is dat wel de goeie? Help meeee
Groetjes,
Danny