Goedemiddag mensen,
Ik ben Danny en rij nu 1,5 maand op ltz400. Leuk ding loopt goed totdat ik gister samen met een vriend olie, en filters en bougie vervangen. Nadat we alles gedaan hadden starten we hem en hij liep klein beetje anders. Ik vond dat er meer klappen uit uitlaat kwam. Maar ik was probleemloos naar naar huis gereden. Nu wou ik vandaag samen met een vriend rijden super lekker weertje! Ik kwam bij benzine pomp aan en vond toch dat die beetje vreemd liep (meer klappen uit uitlaat) ik gaf beetje gas en kwam toch een klap uit niet super hard maar was een beste. Dus ik dacht oke zal wel. Ik zet hem uit en ging tanken dus ik draai mn sleutel om maar het contact ging niet aan. Daarna draaide ik de sleutel om en weer contact aan toen deed die het. Ik wou ffe bandjes gaan oppompen en zette hem weer uit. Daarna wou ik hem starten leek of die zekering eruit klapte.
Dus ik nieuwe zekering gehaald en erin gezet ( oude was nog goed maar denk vervang hem) en dat hielp ook niet. Nu gaat contact niet meer aan werk me elektra niet meer helemaal niks. Dus uiteindelijk kon me pa niet weg met zn bus dus toen dacht ik probeer hem aan de duwen en ging aan. Hij loopt gewoon goed alleen hij houd soort van in als je veel gas wil geven gaat die stotteren en inhouden. Ik denk dat met die bougie te maken heb. Want zocht op wat voor bougie ik nodig had en ik zag cr7e maar is dat wel de goeie? Help meeee
Groetjes,
Danny
Na beurt doet quad raar
Na beurt doet quad raar
Laatst gewijzigd door Danny91 op zo 20 apr, 2014 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: Na beurt doet quad raar
steek uw oude bougie eens terug
hoewel wat je daar nog allemaal zegt van geen contact meer en dan weer wel. is niet van je bougie maar wat dan wel
kijk uw batterij eens na of die niet plat is of uw aansluitingen nog vast zitten. je zegt een LTZ maar van welk bouw jaar zodat we weten of je een injectie hebt of carburator
hoewel wat je daar nog allemaal zegt van geen contact meer en dan weer wel. is niet van je bougie maar wat dan wel
kijk uw batterij eens na of die niet plat is of uw aansluitingen nog vast zitten. je zegt een LTZ maar van welk bouw jaar zodat we weten of je een injectie hebt of carburator
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Heey! Bedankt voor je reactie, het is een ltz400 uit 2004 en hij heb een carb. Ja dat dacht ik ook al ga hem morgen ophalen de bougie. Wat bedoeld u met accu plat is? Stekkertjes ga ik even na kijken.yamahakoppel schreef:steek uw oude bougie eens terug
Groetjes!
Accu plat = een versleten accu... Kun je vrij makkelijk ( ong. ) na meten.
Sent from my RM-821_eu_euro1_349 using Tapatalk
Sent from my RM-821_eu_euro1_349 using Tapatalk
Misschien is er wel draadje los of kapot toen we tank eraf hebben gehaald. Moet hem maar gaan weg brengen naar een zaak. Baal er van heb zelf weinig verstand van!