Hallo!
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Re: Hallo!
Mooie update zo'n CB250 blok! Past dat er een beetje knap in zonder veel slijp en laswerk?
- Jason McCoy
- Quad GOD
Je bent lekker bezig zeg. Heel gaaf hoor. Wel even uitkijken dat je achterveer nu niet te slap word. Misschien moet je qua veren in t geheel eens overstappen op yamaha veertjes ofzo
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Ja past er echt super in! Heb de ophangpunten zelf moeten maken, ( met de lasersnijder uitgesneden ), deze konden super goed aan het frame bevestigd worden zonder te lassen en slijpen!
Ja dat is uiteindelijk wel het plan, maar ik ben nog een arme student, dus eerst goed sparen, zijn nog redelijkprijzig die veren!
Is dit een projecttopic waard hier tussen alle A merken?
Ja dat is uiteindelijk wel het plan, maar ik ben nog een arme student, dus eerst goed sparen, zijn nog redelijkprijzig die veren!
Nice work, je gaat er plezier aan hebben !!
Patriickm schreef:
Tuurlijk, een quad is een quad toch
Voak buj te bange
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Ik heb al eens een Derbi (Barossa) van zo'n blok voorzien. Dat past 1 op 1. Zijn geweldig leuke blokjes. Zuinig betrouwbaar en zo'n 25-34 pk (afhankelijk van de uitvoering).
Dit soort projecten zijn juist leuk!
Dit soort projecten zijn juist leuk!
viewtopic.php?f=42&t=44986
Nu ook een projectpagina !
Ben echt benieuwd hoe het blok het gaat doen, maar zal een stuk beter zijn dan die chineze pruttelgevallen.
Nu ook een projectpagina !
Ben echt benieuwd hoe het blok het gaat doen, maar zal een stuk beter zijn dan die chineze pruttelgevallen.