Veel motor rijders rijden er ook mee hoorYair schreef:Is een niergordel niet een beetje overdreven voor op de weg?
Partagas
Re: Partagas
- Jason McCoy
- Quad GOD
Ik doe hem op lange ritten ook om. Ik merk dat zodra ik moe word ik mn rug bol tijdens het rijden. Met een niergordel zit ik rechterop. En idd, er zijn heel veel motorrijders die ook een niergordel dragen
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Ik dacht dat die dingen hoofdzakelijk bij offroaden werden gebruikt.
-
- Easy Quadrider
doe je straks ook een duimbrace aan of zo? nog nooit van die dingen aangehad voor off road rijden alleen een body protector.
XMR 1000
- Jason McCoy
- Quad GOD
Ligt aan je rijdstijl lex. Als je serieus gaat knallen dan is het echt geen overbodige luxe
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- Danny84
- Quadfanaat
- Contacteer:
Respect voor je doorzettingsvermogen man
En je Quad ziet er stoer uit heb je nog verder plannen ermee?
www.07events.nl
Bescheiden plannen ja, niet teveelDanny84 schreef:Respect voor je doorzettingsvermogen man
Beetje pimpen qua looks... andere uitlaat (waarschijnlijk van Two Brothers) en t.z.t. andere bandjes...
Een mooie manier om van een verleiding af te komen, is eraan toe te geven...
Inmiddels na 4 weken al 1054 km gereden
Zaterdag naar Eersel geweest en op de terugweg van QFF zag ik dat het licht het niet meer deed. Alleen dim- en groot licht. Omdat ze er juist dat windscherm opgezet hadden dacht ik dat er misschien een kabeltje los zat. Even gebeld met Piet (chef werkplaats) en toen dus maar 25 km terug (zat al bij de DAF Eindhoven). De monteur heeft even gemeten en meteen een nieuwe schakelaar geplaatst. Opgelost. Reparatie was uiteraard garantie. Wil trouwens even kwijt dat ik zeer tevreden ben over de service van QFF.
Vanuit Eersel naar huis via Valkenswaard naar Geldrop, Mierlo, Aarle-Rixtel, Bakel, Milheeze, Venray etc. beetje op wegwijzers/ gevoel gereden dus in totaal zo'n 200 km. Die niergordel doet z'n werk echt heel goed
Een mooie manier om van een verleiding af te komen, is eraan toe te geven...