Aanpassingen Outlander 500
Re: Aanpassingen Outlander 500
Jazzy, je had gelijk! In alle 4 de wielen zat onbalans en na het uitbalanceren is het trillen gelukkig weg. Als test heb ik even 100 km. p.u. gereden (harder dan 95 rijdt ik normaliter toch niet) en het was helemaal OK.
Ik had ook nog even met QFF gebeld en daar zei men dat het vaak de banden zijn dus balanceren zou het makkelijkst zijn. Dat zei de banden mijnheer dus ook. De velgen waren kaarsrecht maar de banden zorgen ervoor dat er toch wel wat lood geplakt moest worden.
Als het trillen niet weg zou zijn gegaan na het balanceren dan had ik de voorste spacers omgewisseld met de achterste
Een mooie manier om van een verleiding af te komen, is eraan toe te geven...
Re: Aanpassingen Outlander 500
Zo, weer even een update.
Enkele delen zijn nu gewrapped. Dit heb ik laten doen door Peter Jacobs Reclame in Groesbeek. Hij heeft veel ervaring met wrappen van auto's en motoren. Dit was echter z'n eerste quad en hij vond het leuk om te doen
Ik wou het geheel gewoon wat minder geel en ik vind het zo best geslaagd. Zal niet ieders smaak zijn maar het is nu eenmaal MIJN quad
Een mooie manier om van een verleiding af te komen, is eraan toe te geven...
Re: Aanpassingen Outlander 500
Vond achteraf zelf ook dat het nog zwarter had gekund. Zeker de achterspatborden... Ik laat het echter even zoals het nu is. Misschien dat ik het na de winter nog laat aanpassen.java schreef:10 keer beter dan helemaal geel. Had het persoonlijk meer gedaan
Vandaag met het heerlijke weertje uiteraard lekker getoerd en zoals vanavond bleek heb ik de verlichting eindelijk goed afgesteld gekregen. Heb zelf prima licht en geen knipperende tegenliggers meer
Een mooie manier om van een verleiding af te komen, is eraan toe te geven...
- Quadrijder2
- Quadrunner
- Berichten: 556
- Lid geworden op: wo 26 mar, 2014 10:57
- Locatie: Zuid Nederland
Re: Aanpassingen Outlander 500
Wauw ziet er erg mooi uit.
Ja geel is eigenlijk toch wel een beetje de Can Am kleur.
Ik vind het een mooie combinatie.
Ja geel is eigenlijk toch wel een beetje de Can Am kleur.
Ik vind het een mooie combinatie.
Can Am Outlander L 500 DPS Max
- Paul Snip
- Quad Master
- Berichten: 1505
- Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
- Locatie: Een
- Contacteer:
Re: Aanpassingen Outlander 500
Ik vind Can-Am geweldig, ben zelfs aan het filosoferen over een nieuwe Outlander 500 L...
Maar dat geel vind ik verschrikkelijk! Dus goeie upgrade, ik had hem helemaal zwart gemaakt. Of metaalgrijs:
Maar dat geel vind ik verschrikkelijk! Dus goeie upgrade, ik had hem helemaal zwart gemaakt. Of metaalgrijs:
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 139
- Lid geworden op: zo 02 mei, 2010 18:33
Re: Aanpassingen Outlander 500
Meestal als ze een hele quad wappen blijft dat niet helemaal zitten. Ivm trillingen en buigen van de kappen.
de Outlander L is er trouwens ook in grijs
de Outlander L is er trouwens ook in grijs
Re: Aanpassingen Outlander 500
ziet er heel sjiek uit
zonder geluk komde nerges
tgb target dakar nr. 7
tgb target dakar nr. 7
Re: Aanpassingen Outlander 500
Waarom zou die wrap niet blijven zitten? Ze geven daar garantie op hoor. Als ik echter de hele quad had willen veranderen had ik het waarschijnlijk laten spuiten.kawasaki25 schreef:Meestal als ze een hele quad wappen blijft dat niet helemaal zitten. Ivm trillingen en buigen van de kappen.
de Outlander L is er trouwens ook in grijs
Die licht grijze kleur van de "Outlander Light" is pas echt lelijk
Mijn volgende Can-Am wordt waarschijnlijk oranje/zwart
Een mooie manier om van een verleiding af te komen, is eraan toe te geven...
Re: Aanpassingen Outlander 500
Spuiten zou ik niet doen, bij het eerste krasje zie je gelijk het geel er weer door. Die grijze kleur is inderdaad heel lelijk, vind het net een grondlaag ofzo.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 139
- Lid geworden op: zo 02 mei, 2010 18:33
Re: Aanpassingen Outlander 500
Waarom zou die wrap niet blijven zitten? Ze geven daar garantie op hoor.Partagas schreef:kawasaki25 schreef:Meestal als ze een hele quad wappen blijft dat niet helemaal zitten. Ivm trillingen en buigen van de kappen.
de Outlander L is er trouwens ook in grijs
Zo losse dellen zo als jij hebt gedaan werk prim
maar als je hele spatborden spuit of wrapt dan gaat het door trillingen en het buigen van de kappen de verf / sticker scheuren.
ik heb al veel quads gezien waarbij het geprobeerd is, maar bij weinig zit het er naar een jaar nog netjes op
over de grijze kleur valt te twisten.
Het is ook niet mijn kleur
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: Aanpassingen Outlander 500
Als het vakkundig gewrapt is met de juiste soort wrap en 3m primer er onder dan blijft dat echt wel goed zitten hoor.
Maar dit is meer bestickeren dan wrappen.
Maar dit is meer bestickeren dan wrappen.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: Aanpassingen Outlander 500
Dit is professioneel gedaan, inderdaad, met 3M primer eronder. Ik ben niet zonder reden naar dat bedrijf gestaptJason McCoy schreef:Als het vakkundig gewrapt is met de juiste soort wrap en 3m primer er onder dan blijft dat echt wel goed zitten hoor.
Recentelijk zag ik in Duitsland bij een quad dealer een CFMoto die helemaal gewrapped was en dat zag er zeker niet verkeerd uit. Ze hadden dat gedaan als demo voor een beurs. Hoe zoiets blijft na langere tijd van zwaar gebruik (struiken/ takken/ modder et cetera) weet ik niet. Van de andere kant is het immers in no-time weer hersteld/ bijgemaakt...
Een mooie manier om van een verleiding af te komen, is eraan toe te geven...
Re: Aanpassingen Outlander 500
Hoe moet je je wielen balanceren?Partagas schreef:
Jazzy, je had gelijk! In alle 4 de wielen zat onbalans en na het uitbalanceren is het trillen gelukkig weg. Als test heb ik even 100 km. p.u. gereden (harder dan 95 rijdt ik normaliter toch niet) en het was helemaal OK.
Ik had ook nog even met QFF gebeld en daar zei men dat het vaak de banden zijn dus balanceren zou het makkelijkst zijn. Dat zei de banden mijnheer dus ook. De velgen waren kaarsrecht maar de banden zorgen ervoor dat er toch wel wat lood geplakt moest worden.
Als het trillen niet weg zou zijn gegaan na het balanceren dan had ik de voorste spacers omgewisseld met de achterste
Ik ben hier nieuw en ik heb sinds korte nieuwe banden van itp. Ik heb no ook zo een trilling op de baan, is wel heel ambetant. hoe kan ik dit oplosen?
grtjs