Zit hier al een lange tijd rond te snuffelen op het forum. Waarna ik mij heb aangemeld en voorgesteld in de " stel je voor " topic met een fototje van de 700
Heb een probleempje met de verlichting vooraan.
Aan de bediening aan het stuur kun je 1 draai naar rechts gaan en dan brand ALLEEN je achterlicht. En vooraan niet ( is normaal zeker)
Dan draai je naar links, alles is nu uit ( wat normaal is) dan nog 1 stand naar links en dan zou er denk ik vooraan licht moeten branden? In mijn geval niet... Achterlicht brand wel. Draai dan nog 1 verder naar links en dan brand vooraan licht en achteraan. Welke stand het is weet ik niet. Zie er wel genoeg mee in het donker
Nu al mijn kappen liggen er voor het ogenblik af, maar het heb geen idee waar eerst te beginnen zoeken nu.
Op de groene draad zit er stoom, op de gele niets.
Heb mijn xenon die ik nog wil plaatsen, dus wil ik het graag zoals het hoort. Want als ik xenon op de lichtste stand aansluit, zie ik 3 keer zo ver als origineel. Sluit ik hem met de andere draad aan, dan verblind ik zowat alle tegen liggers die ik maar kan tegen komen. Wat ook niet de bedoeling is...
Het is voor een 700R van 2009
Merci alvast en ik hoor het graag