en jij zal altijd een vies eikeltje blijven ..ik zal jou in ieder geval niet missen hahahaIedow schreef:Bye bye Jary, je zal altijd een kleuter blijven, ik lees het zo af...doei doei
welke quad kopen?
Re: welke quad kopen?
leuk voor jullie ook hoe jullie het hier allemaal als hol broeders voor elkaar opnemen. op zo'n homo forum wil ik niet bij horen \
ga elkaars kontje maar lekker verder naaien.
Ik boos?jary schreef:ik denk dat ik jou eerder in elklaar ros dan jij mij sukkel!! haha nu ben je boos he. lekker voor je !!!
Nee hoor!
Ze hebben mij geleerd geestelijk gehandicapten in hun waarde te laten. Dat doe ik in jouw geval ook.
Maar jouw manier van reageren, praten, schelden en interactie laat inderdaad zien dat jij een arbeidsongeschikt bent.
Ik wil iedereen in zijn waarde laten (want zo zachtzinnig zijn homo's nou eenmaal ), maar jij bent echt de tumor van dit forum.
Maar anyways; droom jij lekker verder en voel je vooral te goed voor iedereen hier.
Een hol varken ben jij; niks meer en niks minder!
Close topic aub! Admin?
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Ow!jary schreef:nog meer eikels die zich er even mee willen bemoeien???? ik zet jullie allemaal tegen de muur zolang ik er nog ben. jullie stellen helemaal niks voor!!
Voordat ik het vergeet:
Jij zou tegen de muur moeten. Scheelt weer een luie bankzitter die wij aan de vreet moeten houden.
Sorry peeps dat ik de boel even opblaas, maar het was een kwestie van tijd met onze Jary!
Kon beter nu gebeuren dan dat ie nog heel wat berichten de boel hier kwam irriteren.
Maar nu weten jullie tenminste wie Jary echt is.
Kon beter nu gebeuren dan dat ie nog heel wat berichten de boel hier kwam irriteren.
Maar nu weten jullie tenminste wie Jary echt is.
Inderdaad, Jary is nu al zijn medicatie aan het innemen, en gaat dan stukkie zwemmen in de zee
Can-am outlander L 570 max
Ik hoop dat ie voor een lange tijd met de visjes gaat zwemmen
Mama-zusje riep!jary schreef:leuk voor jullie ook hoe jullie het hier allemaal als hol broeders voor elkaar opnemen. op zo'n homo forum wil ik niet bij horen \
Hahaha
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Niet bannen die man. Ik schenk mezelf nog een borrel in en ga heerlijk achterover van dit entertainment genieten!
Haha! Ik zit ook steeds te denken of ik nog ff tv zal kijken of toch nog even hier kijken...Paul Snip schreef:Niet bannen die man. Ik schenk mezelf nog een borrel in en ga heerlijk achterover van dit entertainment genieten!
Barossa Cheetah 250cc
Al de berichten van Jary zijn weg...
(Die nu in zijn invalide voertuig stapt, en richting strand aan het tuffen is met 45km)
(Die nu in zijn invalide voertuig stapt, en richting strand aan het tuffen is met 45km)
waait hard, dus 38kmIedow schreef:Al de berichten van Jary zijn weg...
Heeft ie zijn ban?
Wat zal die jongen blij zijn nu!
Wat zal die jongen blij zijn nu!