en jij zal altijd een vies eikeltje blijven ..ik zal jou in ieder geval niet missen hahahaIedow schreef:Bye bye Jary, je zal altijd een kleuter blijven, ik lees het zo af...doei doei
![Applaudiseren :applaus:](./images/smilies/icon_applaus.gif)
en jij zal altijd een vies eikeltje blijven ..ik zal jou in ieder geval niet missen hahahaIedow schreef:Bye bye Jary, je zal altijd een kleuter blijven, ik lees het zo af...doei doei
Ik boos?jary schreef:ik denk dat ik jou eerder in elklaar ros dan jij mij sukkel!! haha nu ben je boos he. lekker voor je !!!
Ow!jary schreef:nog meer eikels die zich er even mee willen bemoeien???? ik zet jullie allemaal tegen de muur zolang ik er nog ben. jullie stellen helemaal niks voor!!
Mama-zusje riep!jary schreef:leuk voor jullie ook hoe jullie het hier allemaal als hol broeders voor elkaar opnemen. op zo'n homo forum wil ik niet bij horen\
ga elkaars kontje maar lekker verder naaien.
Haha! Ik zit ook steeds te denken of ik nog ff tv zal kijken of toch nog even hier kijken...Paul Snip schreef:Niet bannen die man. Ik schenk mezelf nog een borrel in en ga heerlijk achterover van dit entertainment genieten!
waait hard, dus 38kmIedow schreef:Al de berichten van Jary zijn weg...
(Die nu in zijn invalide voertuig stapt, en richting strand aan het tuffen is met 45km)