![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
Vanmorgen opgehaald in België:
![Afbeelding](http://i84.photobucket.com/albums/k6/stoppen/WP_20150725_09_58_36_Pro_zpsnstixiep.jpg)
![Afbeelding](http://i84.photobucket.com/albums/k6/stoppen/WP_20150725_19_13_08_Pro_zpsh8idfp6u.jpg)
![Afbeelding](http://i84.photobucket.com/albums/k6/stoppen/WP_20150725_19_13_21_Pro_zpscz93wegz.jpg)
![Afbeelding](http://i84.photobucket.com/albums/k6/stoppen/WP_20150725_19_13_35_Pro_zpshiruwirv.jpg)
Bij België denk ik meestal aan lintbebouwing, dramatische wegen, hopeloze politiek en een taaltje die hetzelfde lijkt maar net niet is. Was even vergeten dat er ook nog heel vriendelijke en gastvrije mensen wonen.
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
Hij heeft als opties handvat- en duimgasverwarming, de grote Can-am koffer, een windscherm, trekhaak en handkappen voor de passagier. De voorbanden moeten vervangen worden en ik wil dan gelijk spoorverbreders rondom installeren voor wat extra stabiliteit. Het is dat ik het net vandaag tegen de koper van mijn 800 gezegd heb, anders had ik ze nog even overgezet.
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
Het valt me op dat, in ieder geval met koude motor, het toerental wat terugvalt tot af en toe afslaan als je een klein stukje verplaatst en dan weer stopt. Verder grijpt de koppeling een beetje abrupt aan, ik zal de koppeling binnenkort eens lostrekken. Waarschijnlijk komt dat door die kunststof geleidedopjes die versleten zijn.
Maar eerst maar eens langs de RDW voor het invoeren. Tot mijn schrik zie ik dat hij met 425 kg op kenteken staat, dat hoort niet te kunnen omdat de klasse L7e maar tot 400 kg gaat. Hoop dat ze daar bij de keuring geen probleem van maken want om dat aangepast te krijgen zal wel lastig worden. Wordt vervolgd...