Combineer het met een 28mm (PWK carb) en ander membramen om max profijt van het poorten te hebben

Raar...Ik heb alleen maar voordelen...Waarom zorgen dat hij zen uitlaatgassen sneller afvoert, zonder te zorgen dat hij beter kan ademen?bonzaiking schreef:Het begint al met een 240 kit dat dat niks is nou ik kan je zeggen als je een snelle 4t wil bijhouden is een 240 kit een musthave
Een stage 2 gepoorte cilinder met gevlakte kop is beter dan die big bore vito kit...Ik heb het niet over CT, wat praktisch veel te duur is
Poorten van je cilinder 300e yeah wright ,kost
170e max en dan zeggen dat dat beter werkt als
een bb kit![]()
Tel alles eens samen, Boren + Honen, pakkingen, naaldlager, zuiger, poortwerk, kop vlakken....Dit moet gewoon samen gebeuren
En dan nog dat membraan verhaal 140e uitgeven
voor een iets betere gas reactie das weggegooid
geld zeker omdat die plastic dingen heel snel lekken niet doen zeg ik