Oude vs nieuwe blaster
Re: Oude vs nieuwe blaster
waar laat ge het doen?
Combineer het met een 28mm (PWK carb) en ander membramen om max profijt van het poorten te hebben
Combineer het met een 28mm (PWK carb) en ander membramen om max profijt van het poorten te hebben
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3495
- Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
- Locatie: ridderkerk
Re: Oude vs nieuwe blaster
Wat een onzin wordt hier allemaal verkondigd zeg ik weet niet eens waar te beginnen
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: Oude vs nieuwe blaster
Kickstartverhaal slaat in mijn ogen ook nergens op. Maar dat is ook het enige dus ben benieuwd
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3495
- Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
- Locatie: ridderkerk
Re: Oude vs nieuwe blaster
Het begint al met een 240 kit dat dat niks is nou ik kan je zeggen als je een snelle 4t wil bijhouden is een 240 kit een musthave
Poorten van je cilinder 300e yeah wright ,kost
170e max en dan zeggen dat dat beter werkt als
een bb kit
En dan nog dat membraan verhaal 140e uitgeven
voor een iets betere gas reactie das weggegooid
geld zeker omdat die plastic dingen heel snel lekken niet doen zeg ik
Poorten van je cilinder 300e yeah wright ,kost
170e max en dan zeggen dat dat beter werkt als
een bb kit
En dan nog dat membraan verhaal 140e uitgeven
voor een iets betere gas reactie das weggegooid
geld zeker omdat die plastic dingen heel snel lekken niet doen zeg ik
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3495
- Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
- Locatie: ridderkerk
Re: Oude vs nieuwe blaster
Bijna vergeten e95 in je blaster gooien als je dr vanaf wil moet je dat doen
Re: Oude vs nieuwe blaster
Raar...Ik heb alleen maar voordelen...Waarom zorgen dat hij zen uitlaatgassen sneller afvoert, zonder te zorgen dat hij beter kan ademen?bonzaiking schreef:Het begint al met een 240 kit dat dat niks is nou ik kan je zeggen als je een snelle 4t wil bijhouden is een 240 kit een musthave
Een stage 2 gepoorte cilinder met gevlakte kop is beter dan die big bore vito kit...Ik heb het niet over CT, wat praktisch veel te duur is
Poorten van je cilinder 300e yeah wright ,kost
170e max en dan zeggen dat dat beter werkt als
een bb kit
Tel alles eens samen, Boren + Honen, pakkingen, naaldlager, zuiger, poortwerk, kop vlakken....Dit moet gewoon samen gebeuren
En dan nog dat membraan verhaal 140e uitgeven
voor een iets betere gas reactie das weggegooid
geld zeker omdat die plastic dingen heel snel lekken niet doen zeg ik
Ik ga hier verder niet op in, lijkt mij een welles/nietes verhaal. Ik heb er persoonlijk ook koud of warm aan, als de TS tevreden is is het goed, ongeacht wat hij doet ermee
Re: Oude vs nieuwe blaster
Ben benieuwd. Normaal mag ik hem zaterdag terug gaan halen. Wou hier geen oorlog starten.
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3495
- Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
- Locatie: ridderkerk
Re: Oude vs nieuwe blaster
Haha doe maar lekker wat je zelf wilt ik kan alleen maar zeggen kwa blaster heb ik echt alles gehad en geprobeerd wat er kwa opvoeren mogelijk is
Ook de verkeerde dingen, lees anders mn topic een keer door wat er gezegd wordt klopt niet en wat ik er over gezegd heb klopt 100% alles getest en bewezen
Ook de verkeerde dingen, lees anders mn topic een keer door wat er gezegd wordt klopt niet en wat ik er over gezegd heb klopt 100% alles getest en bewezen