En pk of 10-15, zou het even na moeten kijken. Maar belangrijker is dat dit een Outlander is van de 2e generatie, dus met het nieuwe G2 chassis waar alle Outlanders en Renegades tegenwoordig op gebouwd zijn. Dat betekent dus een ander frame, nieuwe wielophanging, nieuw dasboard, andere zitpositie, andere koppeling, snelbevestiging voor de koffer en dergelijker, etc.Yair schreef:Zit er dan zoveel verschil tussen een 800 en een 1000?
Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P: Verkocht (P9)
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P: Nieuwe aanwinst
Dank voor de complimenten!
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P: Nieuwe aanwinst
Zou je een review kunnen schrijven die de verschillen tussen de g1 en g2 weergeeft? Ben wel heel benieuwd hoe je de verschillen ervaart tussen de 2 machines.
Merk je bijv. veel van de andere zithouding enzo?
Merk je bijv. veel van de andere zithouding enzo?
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P: Nieuwe aanwinst
Doe ik. Op dit moment kan ik nog weinig melden helaas omdat ik nog zit te wachten op de kentekenpas.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P: Nieuwe aanwinst
Pff ik ken het. Vooral lullig met dit weer.
Ik ga maar weer een toertje doen ( om er nog maar een schepje bij op te doen )
Ik ga maar weer een toertje doen ( om er nog maar een schepje bij op te doen )
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P: Nieuwe aanwinst
Ik ben niet voor één gat te vangen en heb net een mooi ritje op de Outlander 400 gemaakt.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P: Nieuwe aanwinst
Haha, dat dacht ik al.
Heb bij mijn tochtje voor het eerst over wat zand gereden. Dacht dat alle zandpaden hier gesloten waren voor crossers, maar heb van de 100 km, 40 "offroad" gereden.
Zijn er bij jou ook nog wat weggetjes?
Heb bij mijn tochtje voor het eerst over wat zand gereden. Dacht dat alle zandpaden hier gesloten waren voor crossers, maar heb van de 100 km, 40 "offroad" gereden.
Zijn er bij jou ook nog wat weggetjes?
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P: Nieuwe aanwinst
Als je goed zoekt dan kun je hier best nog wat leuke zandwegen vinden.
Ik heb inmiddels een kenteken dus kan met de 1000 rijden. Toch wel een verschil ten opzichte van mijn vorige quad, wat ook al een geweldige machine was trouwens. Ik zal binnenkort een uitgebreidere review schrijven.
Paar plaatjes:
Dat scherm is ideaal voor de rijwind en tegen vliegen, maar zit me echt in de weg als je een stukje ruwer terrein neemt. Hij schudt dan ook heel sterk omdat het geen stevige bevestiging is.
Oh, en er zitten twee nieuwe voorbanden op. Die mochten na bijna 14.000 kilometer ook wel een keer vervangen worden. Met de achterbanden rij ik nog lekker een tijdje door. Dus wie zich nog afvraagt of Ceros banden een beetje duurzaam zijn...
Ook heeft hij bij de dealer even aan de laptop gehangen, onder andere om mijn naam er in te zetten zodat ik begroet wordt bij het aanzetten en niet de vorige eigenaar. Verder was er een update voor de DPS maar daar merk ik niet echt wat van.
Eerste prioriteit is nu om de Fox Podium 2.0 RC2 veren goed af te gaan stellen. De quad ligt op zich aardig op de weg maar hij strijkt hobbels nog niet bepaald glad. Denk dat ik maar begin met de handleiding van Fox (http://www.ridefox.com/fox_tech_center/ ... 8-RevC.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;) en verder met de ervaringen van andere XT-P rijders: http://www.can-amforum.com/forums/can-a ... e-xxc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb inmiddels een kenteken dus kan met de 1000 rijden. Toch wel een verschil ten opzichte van mijn vorige quad, wat ook al een geweldige machine was trouwens. Ik zal binnenkort een uitgebreidere review schrijven.
Paar plaatjes:
Dat scherm is ideaal voor de rijwind en tegen vliegen, maar zit me echt in de weg als je een stukje ruwer terrein neemt. Hij schudt dan ook heel sterk omdat het geen stevige bevestiging is.
Oh, en er zitten twee nieuwe voorbanden op. Die mochten na bijna 14.000 kilometer ook wel een keer vervangen worden. Met de achterbanden rij ik nog lekker een tijdje door. Dus wie zich nog afvraagt of Ceros banden een beetje duurzaam zijn...
Ook heeft hij bij de dealer even aan de laptop gehangen, onder andere om mijn naam er in te zetten zodat ik begroet wordt bij het aanzetten en niet de vorige eigenaar. Verder was er een update voor de DPS maar daar merk ik niet echt wat van.
Eerste prioriteit is nu om de Fox Podium 2.0 RC2 veren goed af te gaan stellen. De quad ligt op zich aardig op de weg maar hij strijkt hobbels nog niet bepaald glad. Denk dat ik maar begin met de handleiding van Fox (http://www.ridefox.com/fox_tech_center/ ... 8-RevC.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;) en verder met de ervaringen van andere XT-P rijders: http://www.can-amforum.com/forums/can-a ... e-xxc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P: Nieuwe aanwinst
Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen maar er is wel het één en ander gebeurt. Het eerste wat ik aan de Outlander gedaan heb is een nieuw setje Maxxis Ceros banden monteren. Aan de voorkant waren ze erg versleten, aan de achterkant nog niet zo erg. Maar na een dagje modderen in Furstenau mist ik toch ook wel wat grip aan de achterkant. Mag ook wel na 14.000 kilometer uitsluitend op de weg, om nog maar eens te benadrukken wat een slijtvaste band de Ceros is.
Verder heb ik de afgelopen weken een beetje meegeholpen bij de organisatie van Beach on Wheels. Dus toen we twee dagen voor het evenement de baan konden testen was ik er natuurlijk ook bij. Na een rondje of drie merkte ik al eerste dat ik misschien wat had moeten trainen want ik was kapot! Kon natuurlijk ook niet stoppen en afgaan voor de rest. Gelukkig besloot mijn quad voor mij dat het wel even voldoende was want er kwam een akelig krakend geluid uit de achterkant, dus snel gestopt met rijden.
In eerste instantie verdacht ik de plakloodjes in het achterwiel die tegen de remklauw aan schuurden. Dat was snel opgelost door collega Zandhapper Gerd, maar daarmee was het probleem nog niet weg. We hebben met drie man een tijdje onder de quad gelegen, steeds een stukje gerold, geluisterd, geschud en kwamen tot de conclusie dat het in de bak of het diff moest zitten. Onder hen was de eigenaar van Quadwinkel.nl die zei dat ik hem de volgende ochtend maar snel moest brengen.
De volgende ochtend zag hij er al snel zo uit:
De oorzaak bleken een paar afgebroken tandjes in het achterste diff te zijn:
Onderdelen waren al besteld en in de loop van de ochtend van de volgende dag kreeg ik een telefoontje dat hij klaar was. Wat een enorme topprestatie van die lui, zeker als je bedenkt hoe druk het was in die ene week tussen de vakantiesluiting en Beach on Wheels! Daardoor kon ik dus gewoon mee rijden alsof er niets gebeurd was:
Die laatste foto is van de knock-out race op de vrijdag waarin ik zelfs de finale haalde!
Afgelopen weekend was het tijd voor Olne. De rit op zich zelf was geweldig, schitterende route door het mooie landschap van de Ardennen. Zo'n 25 kilometer voor het einde brak helaas mijn snaar en moest ik door mijn nieuwe quadvriend Filip terug naar de bewoonde wereld gesleept worden.
Vervolgens heb ik nog een uurtje mogen wachten aan de rand van een dorpje voordat iemand mij op kon pikken en terug naar het startpunt kon brengen. Het uitzicht was mooi, daar lag het niet aan:
Eerste priorieit is nu natuurlijk het vervangen van de riem, ik heb er eentje gehaald van het zwaardere type dat ook op de side-by-sides zit. Op zich heb ik geen historie met brekende riemen maar ik rij nu wel met een 1000. Volgende klus is het monteren van de radiateurverhoger, ik heb de originele BRP kit al thuis liggen.
Zo, zijn jullie weer even op de hoogte.
Verder heb ik de afgelopen weken een beetje meegeholpen bij de organisatie van Beach on Wheels. Dus toen we twee dagen voor het evenement de baan konden testen was ik er natuurlijk ook bij. Na een rondje of drie merkte ik al eerste dat ik misschien wat had moeten trainen want ik was kapot! Kon natuurlijk ook niet stoppen en afgaan voor de rest. Gelukkig besloot mijn quad voor mij dat het wel even voldoende was want er kwam een akelig krakend geluid uit de achterkant, dus snel gestopt met rijden.
In eerste instantie verdacht ik de plakloodjes in het achterwiel die tegen de remklauw aan schuurden. Dat was snel opgelost door collega Zandhapper Gerd, maar daarmee was het probleem nog niet weg. We hebben met drie man een tijdje onder de quad gelegen, steeds een stukje gerold, geluisterd, geschud en kwamen tot de conclusie dat het in de bak of het diff moest zitten. Onder hen was de eigenaar van Quadwinkel.nl die zei dat ik hem de volgende ochtend maar snel moest brengen.
De volgende ochtend zag hij er al snel zo uit:
De oorzaak bleken een paar afgebroken tandjes in het achterste diff te zijn:
Onderdelen waren al besteld en in de loop van de ochtend van de volgende dag kreeg ik een telefoontje dat hij klaar was. Wat een enorme topprestatie van die lui, zeker als je bedenkt hoe druk het was in die ene week tussen de vakantiesluiting en Beach on Wheels! Daardoor kon ik dus gewoon mee rijden alsof er niets gebeurd was:
Die laatste foto is van de knock-out race op de vrijdag waarin ik zelfs de finale haalde!
Afgelopen weekend was het tijd voor Olne. De rit op zich zelf was geweldig, schitterende route door het mooie landschap van de Ardennen. Zo'n 25 kilometer voor het einde brak helaas mijn snaar en moest ik door mijn nieuwe quadvriend Filip terug naar de bewoonde wereld gesleept worden.
Vervolgens heb ik nog een uurtje mogen wachten aan de rand van een dorpje voordat iemand mij op kon pikken en terug naar het startpunt kon brengen. Het uitzicht was mooi, daar lag het niet aan:
Eerste priorieit is nu natuurlijk het vervangen van de riem, ik heb er eentje gehaald van het zwaardere type dat ook op de side-by-sides zit. Op zich heb ik geen historie met brekende riemen maar ik rij nu wel met een 1000. Volgende klus is het monteren van de radiateurverhoger, ik heb de originele BRP kit al thuis liggen.
Zo, zijn jullie weer even op de hoogte.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P: Kapot en weer gerepareerd (P2)
Ik ben wel benieuwd naar jou ervaring tussen de 800 die je 2 jaar terug had, de 800 van afgelopen jaar en de 1000. Wat zijn de grote verschillen. Wat zijn de voor en nadelen.
Persoonlijk vind ik de 800 Renegade in onze bossen praktischer dan een 1000. 800 is net iets tammer en gemakkelijker te rijden maar heeft power zat. In vergelijk met de 1000 die misschien net iets TE veel power heeft. Persoonlijk heb ik dat gemerkt op de kortere, smallere slinger paden. Dan merk ik dat ik me met een 1000 veel sneller vergallopeer in vergelijk met de 800. Kan ook zijn dat ik mn 800 veel meer gewend ben natuurlijk.
Persoonlijk vind ik de 800 Renegade in onze bossen praktischer dan een 1000. 800 is net iets tammer en gemakkelijker te rijden maar heeft power zat. In vergelijk met de 1000 die misschien net iets TE veel power heeft. Persoonlijk heb ik dat gemerkt op de kortere, smallere slinger paden. Dan merk ik dat ik me met een 1000 veel sneller vergallopeer in vergelijk met de 800. Kan ook zijn dat ik mn 800 veel meer gewend ben natuurlijk.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P: Kapot en weer gerepareerd (P2)
Dat van de Diff is een bekend probleem. Ze zetten er een van de XMR of zo in. Dus een zwaarder type.
En die riem was waarschijnlijk op. Mesten vervangen hem bij 14000 km
En die riem was waarschijnlijk op. Mesten vervangen hem bij 14000 km
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P: Kapot en weer gerepareerd (P2)
Prachtige machine Jazzy!
Zo'n 1000 is voor mij veel te zwaar maar de XT-P vind ik mooi vanwege het extra zwart dat er aan gebruikt is. Bij QFF laatst nog even staat twijfelen bij een XT-P 600 Max met allerlei toeters en bellen maar het uiteindelijk toch maar niet gedaan omdat ik teveel moest bijleggen...
Zo'n 1000 is voor mij veel te zwaar maar de XT-P vind ik mooi vanwege het extra zwart dat er aan gebruikt is. Bij QFF laatst nog even staat twijfelen bij een XT-P 600 Max met allerlei toeters en bellen maar het uiteindelijk toch maar niet gedaan omdat ik teveel moest bijleggen...
Een mooie manier om van een verleiding af te komen, is eraan toe te geven...
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P: Oeps... (P2)
Volgens mij hoort dit onderdeeltje vast te zitten.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P: Oeps... (P2)
Je hebt wel pech met dat ding man.
_____________________________
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P: Oeps... (P2)
Tja, aan de ene kant ervaar ik het ook zo en aan de andere kant valt het ook wel weer mee. Dat diff had niet stuk mogen gaan natuurlijk en is netjes onder garantie vervangen. Achterassen zijn toch iets meer een slijtartikel en bij 14.000 kilometer is dit de eerst as die breekt. Vergeet niet dat het ding bij mij echt op zijn donder krijgt, ik was flink aan het springen op de crossbaan toen dit gebeurde.
Maar ik baal wel, anders had ik vandaag de OTR in Havelte gereden namelijk.
Maar ik baal wel, anders had ik vandaag de OTR in Havelte gereden namelijk.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 143
- Lid geworden op: za 28 sep, 2013 10:15
- Locatie: Friesland