Masai L50/A50 Opvoeren
Re: Masai L50/A50 Opvoeren
mijne loopt 70 en heb compleet andere afstelling en 70cc en die technigas quadder.
Maar er is ook een andere uitlaat voor, volgens mij van apex ofzo kan er zo even niet op komen maar die moet je echt niet kopen daar heb je 0,0 prestatiewinst mee.
Maar er is ook een andere uitlaat voor, volgens mij van apex ofzo kan er zo even niet op komen maar die moet je echt niet kopen daar heb je 0,0 prestatiewinst mee.
Yamaha banshee
Oke, ik ben eruit, ik laat de demper eraf zagen en dan een plaatje erop laten maken dat je er veel soorten dempers op kan draaien..
Maar nu, een scooterzaak heeft 70cc erop gezet voor me, maar hij start heel slecht al hij koud is en hij blijft maar choke(automatische choke). ik dacht dat het een een te kleine sproeier lag maar nu zit er 110 in en die is iets te groot(Maar ben nog aan het inrijden dus is niet zo erg) Maar nu start hij nog niet goed..
Mijn gas blijft ook een klein beetje hangen als ik rij.
Wat kan dit zijn? ik dacht zelf misschien dat ze de cilinder wat moeten aandraaien
Maar nu, een scooterzaak heeft 70cc erop gezet voor me, maar hij start heel slecht al hij koud is en hij blijft maar choke(automatische choke). ik dacht dat het een een te kleine sproeier lag maar nu zit er 110 in en die is iets te groot(Maar ben nog aan het inrijden dus is niet zo erg) Maar nu start hij nog niet goed..
Mijn gas blijft ook een klein beetje hangen als ik rij.
Wat kan dit zijn? ik dacht zelf misschien dat ze de cilinder wat moeten aandraaien
Een andere demper gaat niks uitmaken hoor en misschien moet je je stationair schroef wat rijker zetten dan start ie waarschijnlijk wel wat beter.
Yamaha banshee
Dat werkt niet, hij gaat ook steeds choke..
Hoezo werkt anderen demper niet? Bij deze quad zit de begrenzer in de katalysator..
Hoezo werkt anderen demper niet? Bij deze quad zit de begrenzer in de katalysator..
Ik heb het gevonden, hij trok valse lucht bij de cilinderkop en spruitstuk. even nieuwe spruitsuk erop en nieuwe pakkingen, nu loopt hij goed en gaat harder, nu even afstellen en rijden maar!!
Nu hij goed loopt is de sproeier dus te groot, en valt hij uit bij het stil staan.. Heeft ie mand advies hoeveel kleiner ik moet gaan? en de bougie aflezen, ik heb nu 50km met me nieuwe bougie gereden, kan je dan nog goed aflezen?
Niemand meer? er zit trouwens nu een sproeier: 110 in..
Elke afstelling is anders dus over de sproeier valt zo niks te zeggen.
Bougie kan je gewoon aflezen. Het is misschien wel handig als je even een how to afstellen leest ofzo dan leer je er wat van en hoef je niet hier alles te vragen
Bougie kan je gewoon aflezen. Het is misschien wel handig als je even een how to afstellen leest ofzo dan leer je er wat van en hoef je niet hier alles te vragen
Heb ik al gedaan
kreeg hem niet afgesteld doordat hij valse lucht trok!
MAar ik word er langzamerhand wel een beetje gek van, nu maakt hij ineens tijdens het rijden weer een ratelend geluid uit de carter..
MAar ik word er langzamerhand wel een beetje gek van, nu maakt hij ineens tijdens het rijden weer een ratelend geluid uit de carter..
Ik zou graag nog een anderen uitlaat erop willen, maar de quadder gaat niet passen omdat de 'poke' voor, voor en achteruit en in ze vrij in de weg zit..
Ja bij mij past die er eigenlijk ook niet onder, kwestie van omlassen/stuk ertussen lassen.
Wat is de top snelheid op zo'n Masai l50 dan ? (standaard) ik ben van plan een te kopen namelijk.
En weet iemand misschien de afmetingen want ik wil hem exporteren. alvast bedankt
En weet iemand misschien de afmetingen want ik wil hem exporteren. alvast bedankt