Even een kleine update,
Behalve dat de quad prachtig rijd toch al 2x heel kort na elkaar een defecte sensor gehad voor de temperatuur.
Ventilator slaat dan niet aan.
Allebei op tijd gezien maar toch liep de temperatuur toch warm op. Koelwater kookte niet of lekte nergens hoor maar toch .
Hopelijk volgende sensor beter.
hoi hoi
ik heb er echt nog geen last van gehad
som zit het mee en soms zit het tegen
hoop voor mij dat het mee zit
sterkte er mee en hoop voor je dat het de laatste keer was
Eventjes een update. Sensor keurig vervangen en probleem opgelost.
Nu 4500 km mee gereden en mag ik volgende week een onderhoud doen.
Wel op de draden van de zekering corrosie gehad, eventjes reinigen en was opgelost.
Dan lijkt me dat wat aan de hoge kant, of niet? Zal er bij die van mij ook nog eens goed op letten, maar dacht eigenlijk dat ik zuiniger reed op de weg.
Mijn tapatalk flipt. .
De glazen zekering van 30 A is vervangen door een waterdichte houder met een standaard auto zekering van 30 A. Waarom ze deze appart met een glazen zekering gebruikten??? Veel cf rijders gaan er vroeg of laat problemen mee krijgen. Deze zekering ligt appart in de ruimte van de batterij. Een kabel met een wit buisje eromheen.
Nu rond meer dan 5000 km gereden en nog altijd kracht teveel. Alleen merk ik dat het geluid luider is, misschien gat in de uitlaat of iets aan luchtfilter? Maar hij rijdt als een monster.
Jazzy schreef:Dan lijkt me dat wat aan de hoge kant, of niet? Zal er bij die van mij ook nog eens goed op letten, maar dacht eigenlijk dat ik zuiniger reed op de weg.
Ik zou hier nog even naar kijken maar vergeet steeds op de kilometers te letten als ik tank. Afgelopen weken heb ik in Oostenrijk in de Alpen gereden, niet als een gek maar wel heel veel serieus berg op tot meer dan twee kilometer hoogte. Ten opzichte van thuis een beetje toeren heeft de quad dus erg hard moeten werken. Verbruik was ongeveer 1:10.
Zal binnenkort nog eens bijhouden wat hij nu doet bij normaal rijden op de weg hier in Nederland.