Cannondale = dood
Er is iemand die een 15-20 KM van mij vandaan woont die een LC4 blok in een Dale frame heeft
We nemen eerst daar wel eens kijkje om een beetje een indruk te krijgen hoe we te werk kunnen gaan.
Voordeel van Dale frame is dat je de onderkant er met 8 boutjes helemaal af kan halen
En het sleutelen en al het werk is juist prachtig, hoe meer werk hoe beter
We nemen eerst daar wel eens kijkje om een beetje een indruk te krijgen hoe we te werk kunnen gaan.
Voordeel van Dale frame is dat je de onderkant er met 8 boutjes helemaal af kan halen
En het sleutelen en al het werk is juist prachtig, hoe meer werk hoe beter
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Ik heb nu dus bijna alle electronica eraf (alleen de batterij nog) en het brandstof systeem ook, was me toch eens een helse klus. Ik heb dit dus nog nooit eerder gedaan want dit was voorgaande keren niet nodig, en ik moest het ook nog eens alleen doen
Ik vat echt niet hoe ze zoveel draden en slangen in 1 zo'n quad kunnen proppen, niet normaal man, en hoe ze het vast hadden gezet, jezus man, het is net een boom met een hele zooi takken die je niet los kan halen.
Ik zal wel ff een fotow maken zodat jullie enig idee hebben hoe erg het is
Ik vat echt niet hoe ze zoveel draden en slangen in 1 zo'n quad kunnen proppen, niet normaal man, en hoe ze het vast hadden gezet, jezus man, het is net een boom met een hele zooi takken die je niet los kan halen.
Ik zal wel ff een fotow maken zodat jullie enig idee hebben hoe erg het is
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer: