quad 400cc

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
konijn
Toeschouwer
Toeschouwer

quad 400cc

Bericht door konijn »

hoi , ik ben nieuw hier . Ik heb nu zo een jaar een quad smc blast 170. Tegen de volgende zomer zou ik mij willen verzwaren van quad?Het zou een quad van 400 cc worden , ik weet nog niet wel merk, ik twijfel tussen suzuki z400, yamaha raptor 350 cc, kawasaki kfx400 of honda 400. Wat raden jullie me aan en waarom
L.D.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door L.D. »

Wel, de Honda 400 zou ik me (nieuw) niet kopen... Omdat de Z400/KFX400 eiglijk wel een (lichte) verbetering zijn van de Honda.
Dus de Z/KFX of de 350R. Het prijsverschil is ongeveer 1000 euro, dus je moet voor jezelf uitmaken ofdat je de meerprijs wil betalen voor de betere prestaties van de Z/KFX :)
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Als je veel tuningsmogelijkheden wilt en lekker veel power dan zou ik voor de KFX400 of Z400 gaan.
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Honda 400ex en KFX/Z zijn ongeveer gelijk, behalve dat de KFX/Z (deze 2 zijn overigens identiek) moderner zijn (waterkoeling, iets meer power, achteruit,...).
Als je nieuw koopt zeker voor KFX/Z gaan. (of je moet de Honda heel goedkoop kunnen krijgen)

De 350r is ook een prima quad, maar kwa power kan hij echt niet tippen aan bovenstaande quads.
De 400's hebben net dat beetje meer. (ook in dit geval is het blok van de KFX/Z weer moderner, de 350r heeft bijv ook geen waterkoeling)

Succes met je keuze!
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

vd Ham heeft een aantal 400EX'en staan voor niet zo heel veel geld. Maar misschien moet daar weer vanalles aan gedaan worden.
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Ik heb nog een 400 ex staan die heel wat rapper is dan een Suzuki of Kawasaki

Zit heel veel op kwa onderdelen :)

http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=3824
konijn
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door konijn »

yow ,allemaal alvast bedankt voor jullie reactie. Het zal voor mij een kawa of een suzuki worden. wwar kan ik in de streken van gent een goede dealer van die merken vinden, mag eventueel verderin vlaanderen zijn ook. Ik ga alvast en beetje beginnen sparen tegen volgende lente.
konijn
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door konijn »

yow mika. das wel een mooie quad. en hoe snel gaat dat beestje. Als hij volgend jaar in de lente nog niet weg is ,zal ik er nog eens over denken. greetz
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Ik weet ook nog een zeer mooie 400ex staan voor 4000 €, met baanbanden erop. Is een quad waar ik vroeger zelf nog mee gereden heb.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

konijn schreef:yow ,allemaal alvast bedankt voor jullie reactie. Het zal voor mij een kawa of een suzuki worden. wwar kan ik in de streken van gent een goede dealer van die merken vinden, mag eventueel verderin vlaanderen zijn ook. Ik ga alvast en beetje beginnen sparen tegen volgende lente.
één adres:http://www.deliegequads.be/
is in merelbeke, heeft suzuki aan superprijs én superservice, dus alles wat ge zoekt op 1plaats :wink:
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

konijn schreef:yow mika. das wel een mooie quad. en hoe snel gaat dat beestje. Als hij volgend jaar in de lente nog niet weg is ,zal ik er nog eens over denken. greetz
Motor is bewerkt dus gaat veel sneller dan een standaard 400cc

Top ligt over de 120km, bijna 130 schat ik en trekt echt heel goed op

Ook is deze veel stabieler dan standaard quads want is vooraan en achteraan verbreed
konijn
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door konijn »

ben eens weest zien op de side van deliege quads, ziet er interessant uit. Ga ik eens moeten binnen springen
Plaats reactie