quad 400cc
quad 400cc
hoi , ik ben nieuw hier . Ik heb nu zo een jaar een quad smc blast 170. Tegen de volgende zomer zou ik mij willen verzwaren van quad?Het zou een quad van 400 cc worden , ik weet nog niet wel merk, ik twijfel tussen suzuki z400, yamaha raptor 350 cc, kawasaki kfx400 of honda 400. Wat raden jullie me aan en waarom
Wel, de Honda 400 zou ik me (nieuw) niet kopen... Omdat de Z400/KFX400 eiglijk wel een (lichte) verbetering zijn van de Honda.
Dus de Z/KFX of de 350R. Het prijsverschil is ongeveer 1000 euro, dus je moet voor jezelf uitmaken ofdat je de meerprijs wil betalen voor de betere prestaties van de Z/KFX
Dus de Z/KFX of de 350R. Het prijsverschil is ongeveer 1000 euro, dus je moet voor jezelf uitmaken ofdat je de meerprijs wil betalen voor de betere prestaties van de Z/KFX
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Honda 400ex en KFX/Z zijn ongeveer gelijk, behalve dat de KFX/Z (deze 2 zijn overigens identiek) moderner zijn (waterkoeling, iets meer power, achteruit,...).
Als je nieuw koopt zeker voor KFX/Z gaan. (of je moet de Honda heel goedkoop kunnen krijgen)
De 350r is ook een prima quad, maar kwa power kan hij echt niet tippen aan bovenstaande quads.
De 400's hebben net dat beetje meer. (ook in dit geval is het blok van de KFX/Z weer moderner, de 350r heeft bijv ook geen waterkoeling)
Succes met je keuze!
Als je nieuw koopt zeker voor KFX/Z gaan. (of je moet de Honda heel goedkoop kunnen krijgen)
De 350r is ook een prima quad, maar kwa power kan hij echt niet tippen aan bovenstaande quads.
De 400's hebben net dat beetje meer. (ook in dit geval is het blok van de KFX/Z weer moderner, de 350r heeft bijv ook geen waterkoeling)
Succes met je keuze!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Ik heb nog een 400 ex staan die heel wat rapper is dan een Suzuki of Kawasaki
Zit heel veel op kwa onderdelen
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=3824
Zit heel veel op kwa onderdelen
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=3824
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik weet ook nog een zeer mooie 400ex staan voor 4000 €, met baanbanden erop. Is een quad waar ik vroeger zelf nog mee gereden heb.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
- Contacteer:
één adres:http://www.deliegequads.be/konijn schreef:yow ,allemaal alvast bedankt voor jullie reactie. Het zal voor mij een kawa of een suzuki worden. wwar kan ik in de streken van gent een goede dealer van die merken vinden, mag eventueel verderin vlaanderen zijn ook. Ik ga alvast en beetje beginnen sparen tegen volgende lente.
is in merelbeke, heeft suzuki aan superprijs én superservice, dus alles wat ge zoekt op 1plaats
Motor is bewerkt dus gaat veel sneller dan een standaard 400cckonijn schreef:yow mika. das wel een mooie quad. en hoe snel gaat dat beestje. Als hij volgend jaar in de lente nog niet weg is ,zal ik er nog eens over denken. greetz
Top ligt over de 120km, bijna 130 schat ik en trekt echt heel goed op
Ook is deze veel stabieler dan standaard quads want is vooraan en achteraan verbreed