Jazzy schreef:Niet doen..
Wat krijgen we nou dan? Dat maak ik toch zeker zelf wel uit!
Oh shit, ik heb het tegen een Forum moderator. Uhh ...... andere toonzetting want c'est le ton qui fait la musique nietwaar?  

Jouw argumenten ken ik d.w.z. er is uiteraard veel op internet te vinden over dualgassers. En er zijn uiteraard vóór- en tégenstanders. Eerlijk gezegd niet opgelet welke in de meerderheid waren.
Van 
deze dualgasser weet ik in ieder geval dat je het draaigas vast kunt zetten dus dat geeft in ieder geval de mogelijkheid om, als er veel bochtenwerk komt, je geen risico kunt lopen van ongewenst gas geven. Dat gevaar is me volkomen duidelijk en is ook het meest gebruikte argument om het niet te doen.
En inderdaad heb ik nog niet veel gereden (al een kilometer of 8!) dus over kramp of vermoeidheid kan ik nog niets zeggen. Maar met het beetje spelen op mijn eigen terrein waarbij het oefenen op het bochtenwerk de hoofdrol speelde, vond ik het erg lastig om met mijn duim het gas juist te doseren maar ook dat kan natuurlijk gewenning zijn. Oefening baart kunst zal het wel zijn.
Je advies is zonder meer waardevol maar ik ga het hoogstwaarschijnlijk toch proberen met deze dualgasser. Bevalt het niet dan gaat hij er zo weer af.
Tja en dat e.e.a. niet echt een goedkoop grapje is ........ ach geld moet rollen toch?  

Dank voor je reactie in ieder geval.
Rob