Scooter tuning
-
- Quad Expert
- Contacteer:
vario is aan te raden, de originele zijn op 1-2-3 bverbrand op hogere toeren, gaan ook ahrder slippen, heb goede ervzaring met de hebo en de mallossi vario's, veranderen ook je optrekken, is een v-snaar onder andere hoek waardoor je onderin meer macht krijgt en bovenin meer toeren en snelheid (de riem kan hoger op de schijf gaan liggen als standaard)Mika schreef:Als ik een top carb, top uitlaat en top cilinder koop ben ik dan verplicht van ook andere dingen zoals vario, koppeling, spruitstuk, ontsteking... te veranderen ?
Want ik heb nu niet meteen 1000€ ter beschikking om dit allemaal in één keer te doen
greetz
Ik weet niet waar ik het geld zou halen voor dit allemaal in één keer te doen (wat wel nodig is met zo'n snelle cilinder)
Dus ga gelijdelijk aan opbouwen en beginnen met uitlaat, vario, koppeling en mss ook carb
Frank MB, heb jij al die contacten van je gesproken en heb je eventueel email adressen ?
Dus ga gelijdelijk aan opbouwen en beginnen met uitlaat, vario, koppeling en mss ook carb
Frank MB, heb jij al die contacten van je gesproken en heb je eventueel email adressen ?
-
- Quadrunner
- Contacteer:
www.50cc.nl
in beveren zou ook een zeer goede winkel zijn,vrienden gaan daar hun kits halen voor hun boosters en aeroxen,een met een aerox heeft juist een hebo racing gestoke met kit en alles en gaat 125-130 km/h
in beveren zou ook een zeer goede winkel zijn,vrienden gaan daar hun kits halen voor hun boosters en aeroxen,een met een aerox heeft juist een hebo racing gestoke met kit en alles en gaat 125-130 km/h
Yamaha Blaster 2003 geprepareerd=>ROCKET
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Jep hij zei, voor 600 euries zou ik een 70 evo kopen want daar kan je nog net mee rijden met standaard krukas, yasuni c16 en een leuke carb (24 of 26 vlakschuif) en een vario, dan zit je er al op of erover (je budget).Mika schreef:Ik weet niet waar ik het geld zou halen voor dit allemaal in één keer te doen (wat wel nodig is met zo'n snelle cilinder)
-
- Quadrunner
- Contacteer:
kijk eens op www.scooterbase.net
en ga dan naar zoeken en geef bij woonplaats grimbergen in,en dan patrickske zoeke,ondertusse steken der al wel een paar andere dingen op,maar die vliegt
en ga dan naar zoeken en geef bij woonplaats grimbergen in,en dan patrickske zoeke,ondertusse steken der al wel een paar andere dingen op,maar die vliegt
Yamaha Blaster 2003 geprepareerd=>ROCKET
EVO70 met standaard krukas wil ik toch niet proberen hoor
Ik kan misschien aan een 19mm carb geraken dus wou ik voorlopig die nemen in combinatie met een gewone DR70 (is heel goedkoop) die ik nog altijd kan laten tunen
Dan m'n Yas C16 (wat vast ligt) en HEBO vario en koppeling (dan heb ik die al voor later)
Zal ook wel snel gaan
Verdere tips zijn ook nog altijd welkom
Ik kan misschien aan een 19mm carb geraken dus wou ik voorlopig die nemen in combinatie met een gewone DR70 (is heel goedkoop) die ik nog altijd kan laten tunen
Dan m'n Yas C16 (wat vast ligt) en HEBO vario en koppeling (dan heb ik die al voor later)
Zal ook wel snel gaan
Verdere tips zijn ook nog altijd welkom
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
mag ik je een goede tip geven, heb hele slechte ervaring met DR kits, nicasil of chromelaag tezien welke da ge neemt schilfert af waardoor uw segmenten breken. Daarintegen ben ik voorstander van fast arrow zijn vrij goedkoop (ietsje duurder als dr) maar zijn wel degelijk vooral de alu series zijn zeer goed, koelen enorm goed. ( voor fast arrow betaal je iets van een 150€ dacht ik, maar als ik jou was zou ik toch overwegen van een mallosi of polini kit aan te schaffen, niccasil versie van de 2 merken hangt ronde de 200€ en de chrome ergens iets van een 300€, maar dan heb je al heel wat hoor en is een enorm verschil met de dr of fast arrow, vooral omdat de chrome versies maar met 1segment is)
greetz[/url]
greetz[/url]