en ik moet dan naar de police omdat ik in een doodlopend straatje ne wheelie doe he dit vind ik vo te rotten en als ze dan gepakt woren dan maar klagen wsldanny kawa 500 schreef:waar julie zorgen over maken , ik rijd zonder papieren en zonder plaat ook met mijn supermotard . denk je dat de flikken zo vlug zijn
pinkers
-
- Easy Quadrider
1ste quad ltz400 model 2003-2004
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer
ps: verslijt je banden, niet je ziel
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer
ps: verslijt je banden, niet je ziel
Dat je zo rondrijdt vind ik erg, dat je er zo ruig over opschept vind ik triest.danny kawa 500 schreef:waar julie zorgen over maken , ik rijd zonder papieren en zonder plaat ook met mijn supermotard . denk je dat de flikken zo vlug zijn
Hoop dat er geen onschuldige omstanders bij betrokken raken als je jezelf in een boom vastrijdt.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
die pinkerdozen trekken op de zak, kijk voor een alternatief (elektronica of pulsrelais) die gaan veeel langer meegaan dan die verouderde brol die ze erin stoppen. Is mijn 2e pinkerdoos in 2weken tijd en de quad was 3 weken oud ofzo. Nu heb ik alles eraf gesmeten, moet het niet meer weten.Kenji schreef:Lap, ik heb 3 weken geleden een nieuw pinkerdoos gestoken op m'n warriorke (origineel staat er geen pinkerdoos op) en de bullen zijn al terug kapot. Ik heb nochtans de pinkerdoos met rubber afgeschermd voor de schokken, en met een krimpkous en massa's tape gewerkt om het waterdicht te maken.
Zou het niet kunnen dat die pinkerdoos gewoon te veel spanning krijgt? Volgens mij krijgt ze meer dan 12V te verwerken... Is er nog iemand die een gelijkaardig probleem gehad heeft (en opgelost)?
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Sg6 schreef:die pinkerdozen trekken op de zak, kijk voor een alternatief (elektronica of pulsrelais) die gaan veeel langer meegaan dan die verouderde brol die ze erin stoppen. Is mijn 2e pinkerdoos in 2weken tijd en de quad was 3 weken oud ofzo. Nu heb ik alles eraf gesmeten, moet het niet meer weten.Kenji schreef:Lap, ik heb 3 weken geleden een nieuw pinkerdoos gestoken op m'n warriorke (origineel staat er geen pinkerdoos op) en de bullen zijn al terug kapot. Ik heb nochtans de pinkerdoos met rubber afgeschermd voor de schokken, en met een krimpkous en massa's tape gewerkt om het waterdicht te maken.
Zou het niet kunnen dat die pinkerdoos gewoon te veel spanning krijgt? Volgens mij krijgt ze meer dan 12V te verwerken... Is er nog iemand die een gelijkaardig probleem gehad heeft (en opgelost)?
ik rij nu al 4weken zonder probleem, wat ik wel gedaan iheb is het relaisbakje compleet overdenkt met een laagje siliconen en vastgeritst aan men koppelingskabel zodat het minder schokt en gaat tot nu toe nog zonder problemen.
greetz