Ook Starten wanneer niet in Neutraal...

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
matthias_quadracer

Ook Starten wanneer niet in Neutraal...

Bericht door matthias_quadracer »

Hallo, ik ryd met een kodiak en zou de quad ook willen starten als hij in vooruit of achteruit staat? Weet iemand hier iets van? ... :?: :?: :?:

Groeten
john trekels
Quadrider
Quadrider

Bericht door john trekels »

zal ergens een contactje zitten aan de versnellings hendel, doe die rubber er eens af en kijk eronder, laat iets wete als je iets vind :wink:
hell was full so I came back with a YFM660R!
I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force
JAN15-10
Quadrider
Quadrider

Bericht door JAN15-10 »

Knijp je achter rem en of trap je voetpedaal in (best bijde),Dan kun je hem in iedere stand starten.

Moet je naar een andere stand(vooruit,acht. vrij) dan voetpedaal intrappen,dan gaat het makkelijk.

sommige vinden dit een lulverhaal,maar zonder voetpedaal/achterremhendel te gebruiken kan ik hem niet geschakeld krijgen,werkt als een ontkoppeling .

Jan 8)
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.

Rijd Quad,of blijf bij je schat !
L.D.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door L.D. »

JAN15-10 schreef:Knijp je achter rem en of trap je voetpedaal in (best bijde),Dan kun je hem in iedere stand starten.

Moet je naar een andere stand(vooruit,acht. vrij) dan voetpedaal intrappen,dan gaat het makkelijk.

sommige vinden dit een lulverhaal,maar zonder voetpedaal/achterremhendel te gebruiken kan ik hem niet geschakeld krijgen,werkt als een ontkoppeling .

Jan 8)
Natuurlijk, is ook zo, je moet de pedaal of de linkse hendel induwen. Alleen van neutraal naar hoge versnelling of omgekeerd, dan gaat het zonder duwen.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
matthias_quadracer

Bericht door matthias_quadracer »

Het gaat my om het starten NIET om het schakelen ;)! dus wat moet ik nu doen voor te kunnen starten met men kodiak als ie niet in neutraal staat?
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

matthias_quadracer schreef:Het gaat my om het starten NIET om het schakelen ;)! dus wat moet ik nu doen voor te kunnen starten met men kodiak als ie niet in neutraal staat?
tzelfde voethendel induwen en linker handhendel en starten dat ding
JAN15-10
Quadrider
Quadrider

Bericht door JAN15-10 »

JAN15-10 schreef:Knijp je achter rem en of trap je voetpedaal in (best bijde),Dan kun je hem in iedere stand starten.
Had ik er toch al echt bij gezet hoor :wink:

Jan 8)
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.

Rijd Quad,of blijf bij je schat !
FOR FUN
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FOR FUN »

blast racer,een kodiak is een automaat en links en rechts aan het stuur zijn beide remmen,plus een voetrem.Matthias voorrem en voetrem GOED indrukken en wanneer het dan nog niet lukt, enjoy de club want de mijne weigerde af en toe ook wel eens
Laatst gewijzigd door FOR FUN op zo 24 okt, 2004 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Enjoy your ride...
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

precies of ik weet niet wat een kodiak is :roll: :roll: :roll:
FOR FUN
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FOR FUN »

sorry,was zelf even mis ivm de remmen,maar echt de mijne mankeerde af en toe wel eens.
Enjoy your ride...
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

da is een soort beveiliging zeker zodat je niet van hoog naar lage versnelling kunt gaan. Is een beke het zelfde als bij een jeep moest je dit nie hebben dan hebde soep in uw versnellingsbak :lol: als ie nog bolt
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
Plaats reactie